Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@12:58:05 GMT

کلیت مجلس رویکرد خوبی نسبت به وزیر نفت دارد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۲۰۳۳

کلیت مجلس رویکرد خوبی نسبت به وزیر نفت دارد

رویداد۲۴ احمد صفری با اشاره به برخی حاشیه‌سازی‌ها علیه وزارت نفت گفت: آقای زنگنه همانطور که به شیخ الوزرا معروف است در طول سال‌های مسئولیت و وزارت، کار خود را به نحو احسن انجام داده است.

وی اضافه کرد: این که چند نفر از پرسنل وزارت نفت مرتکب اشتباه شدند امری طبیعی است و در هر وزارتخانه ممکن است رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه ذره بین انداختن روی وزارت نفت جای سوال دارد، یادآور شد: اگرچه در مجلس همیشه موافقان و مخالفانی وجود دارد، اما کلیت مجلس رویکرد خوبی نسبت به وزیر نفت دارد. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، احمد صفری ، وزیر نفت ، وزارت نفت ، شیخ الوزرا ، بیژن زنگنه ، بیژن نامدار زنگنه ، بیژن زنگنه وزیر نفت ، استیضاح زنگنه ، استیضاح وزیر نفت ، مجلس ، پرسنل وزارت نفت ، عضو کمیسیون انرژی مجلس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 احمد صفری وزیر نفت وزارت نفت شیخ الوزرا بیژن زنگنه بیژن نامدار زنگنه بیژن زنگنه وزیر نفت استیضاح زنگنه استیضاح وزیر نفت مجلس پرسنل وزارت نفت عضو کمیسیون انرژی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ کیلومتر فیبرنوری در گناوه اجرا شد

ایسنا/بوشهر فرماندار شهرستان گناوه از اجرای ۱۶ کیلومتر فیبرنوری در گناوه خبرداد.

محمدتقی صفری فرماندار شهرستان گناوه روز دوشنبه در  بازدید از این طرح گفت: اجرای پروژه فیبر نوری دولت به منظور ایجاد ارتباط پایدار و با کیفیت اینترنت و استفاده بهینه از شبکه‌های مخابراتی، پروژه فیبرنوری به طول ۴۰ کیلومتر در مسیرهای اصلی شهر اجراء خواهد شد که تا الان ۱۶ کیلومتر آن اجرا و ۲۴ کیلومتر آن باقی مانده است.

وی افزود: فیبر نوری زیرساخت پرسرعتی است که در آینده، نیازهای ارتباطی مردم را برای استفاده از شبکه ملی اطلاعات و دسترسی به اینترنت می‌تواند فراهم کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گناوه، صفری یادآورشد: فیبر نوری نیازی نامحدود به نسبت امروز است که می‌تواند پاسخگوی مردم باشد و تا ظرفیت حدود ۷۰ تا ۸۰ برابر شرایط کنونی سرویس‌دهی ارایه دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • نخست‌وزیر جدید کویت منصوب شد
  • پاشازاده: استقلال کمتر اشتباه کند قهرمان است
  • حمایت جدی وزارت فرهنگ از ترویج عفاف و حجاب
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • ۱۶ کیلومتر فیبرنوری در گناوه اجرا شد
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • امیر عبداللهیان: رویکرد تهران جلوگیری از گسترش درگیری در منطقه است
  • مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم
  • زنگنه: هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به برنامه هفتم در مجلس بررسی می‌شود