Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کلمبیا مسئولیت حذف تیمش از گردونه مسابقات کوپا آمه‌ریکا را برعهده گرفت و گفت که شانس با شاگردانش یار نبوده است. ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش که تیم تحت‌ هدایتش بامداد امروز (شنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2019 پس از تساوی بدون گل مقابل شیلی در 90 دقیقه قانونی بازی در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 مغلوب رقیب خود شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت، پس ازاین بازی گفت: حذف از دور مسابقات در ضربات پنالتی خیلی سخت است، اما فکر می‌کنم بازی‌هایی از خود ارائه کردیم و نشانه‌های خوبی از پیشرفت و امنیت تیمی را نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی 66 ساله تیم ملی کلمبیا که تیمش در جریان این بازی دو گل خورد، اما داور آرژانتینی بازی با استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) آن را مردود اعلام کرد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: مایلم به شیلی تبریک بگویم، اما می‌خواهم تمجید ویژه‌ای از بازیکنانم داشته باشم که تلاش کردند، سخت جنگدیدند، جاه‌طلبی بالایی داشتند و ایمان بالایی برای تلاش برای رسیدن به پیروزی در بین آنها موج می‌زد.

کوپا آمه‌ریکا 2019| تیته: در این زمین اصلاً نمی‌شد درست پاس داد/ مسی بهترین بازیکن جهان است

کی‌روش که تیم تحت‌هدایتش در جریان چهار بازی این تورنمنت گلی دریافت نکردند، خاطرنشان کرد: ما با تمامی نیروهای هجومی خود بازی کردیم، اما شانس با ما یار نبود. مسئول عدم صعود به دور بعد من هستم، نه شخص دیگری.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کارلوس کی‌روش تیم ملی فوتبال شیلی تیم ملی فوتبال کلمبیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال شیلی تیم ملی فوتبال کلمبیا کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال شیلی تیم ملی فوتبال کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم

به گزارش "ورزش سه"، ایگور تودور تایید کرد که تیمش با وجود شکست مقابل یوونتوس و حذف از کوپا ایتالیا، سرش را بالا می‌گیرد.

لاتزیو در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا با نتیجه 2-0 از یوونتوس پیش افتاده بود اما گل دقایق آخر آرکادیوش میلیک به میهمان کمک کرد با وجود برتری 2-0 در بازی رفت در نهایت 3-2 برنده شده و به فینال صعود کند.

ایگور تودور به اسپورت مدیاست گفت:"ما سرمان را بالا می‌گیریم و با غرور حذف شدیم، یک بازی عالی انجام دادیم. نکات مثبت زیادی در این بازی وجود داشت، من از نگرش، ذهنیت و نحوه بازی کردن برابر حریفی با سطح بالا خوشحالم.‌

قطعا بچه‌ها از این نتیجه ناراحت هستند چون آن‌ها واقعاً باور داشتند و ما فینال را می‌خواستیم. حالا باید ریکاوری کنیم، شنبه یک بازی بزرگ دیگر داریم. بچه‌ها هر چه داشتند را گذاشتند، ما بازیکنان زیادی داریم که آمادگی کامل ندارند و مصدوم هستند.

یوونتوس؟
یووه دارای قدرت بدنی و سرعت است و همچنین بازیکنانی روی نیمکت دارد که می‌توانند بازی را تغییر دهند. ما همه چیزمان را در زمین گذاشتیم. ما در مسیر درستی قرار داریم، سه بار در دوران حضورم با یووه بازی کردیم، دو بار پیروز شدیم و با وجود اینکه صعود نکردیم، از ذهنیتی که امروز نشان دادیم، بسیار خوشحالم. ما باید پیشرفت کنیم چون در مسیر درستی هستیم.

پیشرفت تیم؟
من از عملکرد بچه‌ها بسیار خوشحالم، ما از چهار بازی خود در سری A، سه بازی را بردیم، یک بازی فوق العاده مهم مقابل ورونا در پیش است. یک ماه است که اینجا حضور دارم، ما در تابستان کار خواهیم کرد تا ایده‌های مناسب برای ساختن این تیم را پیدا کنیم، چون ما فاقد برخی بازیکنان فیزیکی و بسیار دونده هستیم.

دیگر خبرها

  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو