Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «محمد جواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به موضوع قیمت‌سازی‌های کاذب در فضای مجازی ورود می‌کند، گفت: اگرچه نظارت بر قیمت‌ها جزو وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیست اما این وزارتخانه به دنبال ایجاد امکانات زیرساختی و حاکمیتی برای نظارت پذیر شدن کسب و کارهای فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان فناوری اطلاعات اقدامات لازم برای نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی را انجام می‌دهد؛ در دولت الکترونیک ظرفیت مناسبی برای شناسایی افرادی که به دنبال فعالیت در سامانه‌های تجارت الکترونیک داخلی هستند، فعال شده است، با استفاده از این ظرفیت از قیمت سازی در فضای مجازی جلوگیری می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه باید افرادی که به دنبال کسب و کارهای اینترنتی هستند شناسایی شوند تا از قیمت‌سازی در فضای مجازی جلوگیری شود، اظهار کرد: برخی از شرکت‌ها مانند دیوار به دولت الکترونیک متصل شده‌اند، با اتصال سایر شرکت‌ها وقوع تخلفات مالی در کسب و کارهای اینترنتی به شدت کاهش پیدا می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتباطات و فناوری اطلاعات تجارت الکترونیک خانه ملت دولت الکترونیک فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی

به گزارش خبرنگار مهر، گروه فقه ارتباطات، هنر و رسانه مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام در یک نشست علمی «واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی» را بررسی می‌کند.

در این نشست حجت الاسلام محمدرضا محمودی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید محلاتی و حجت الاسلام و المسلمین نهاوندی مدیر گروه فقه ارتباطات، هنر و رسانه مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست حجت الاسلام محمد موحد دبیر گروه فقه ارتباطات، هنر و رسانه است.

زمان برگزاری شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۷ در محل میدان معلم، مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام طبقه دوم، سالن جلسات است.

علاقمندان می‌توانند به صورت آنلاین در این وبینار و از طریق لینک Www.markazfeqhi.com/live شرکت کنند.

کد خبر 6082292 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی
  • اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی