Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار فارس گفت: وضعیت خدمات ارائه شده به مناطق و روستاهای بخش سده در شهرستان اقلید قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار مسئولین محلی و شوراهای بخش سده اقلید با بیان این که قرار گرفتن در نقطه اتصال چند شهرستان به عنوان یک ظرفیت باید مورد توجه مردم و مسئولین این بخش قرار داشته باشد، اظهارداشت: وظیفه دولت تامین زیرساخت ها است که در این زمینه دولت تدبیر و امید موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که تا پایان سال 98 هیچ روستای بالای 20 خانوار بدون اتصال به شبکه گاز وجود نخواهد داشت، افزود: این در شرایطی است که قبل از انقلاب اسلامی در سراسر استان فارس صرفا یک یا دو روستا که در مسیر خط اصلی گاز کشور قرار داشتند دارای نعمت گاز بودند.
وی با بیان این که در دو سال گذشته به اندازه 50 سال اخیر در زمینه گازرسانی فعالیت صورت گرفته است، ادامه داد: برای گسترش صنایع، کشاورزی و سایر حوزه های اقتصادی مردم هر منطقه باید آستین همت را بالا بزنند و وارد چرخه فعالیت های تولیدی شوند که در این صورت دولت حمایت های لازم را ارائه خواهد داد.
استاندار فارس تصریح کرد: پروژه های عمرانی بسیار بزرگی با سرمایه گذاری دولت، هم اکنون در شهرستان اقلید در حال اجرا است که نشان دهنده توجه و اهتمام دولت برای رشد و توسعه این منطقه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه اقلید انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است

رئیس سابق باشگاه اینتر از وضعیت این تیم کاملا راضی به نظر می رسد. 

طرفداری | رئیس سابق اینتر در مصاحبه‌ای با روزنامه کوریره دلاسرا درباره فصل درخشان این تیم و ستاره‌های آن صحبت کرد. عملکردی نزدیک به بی‌نقص که توسط تیم سیمونه اینزاگی به نمایش گذاشته شد و اینتر حالا در آستانه کسب قهرمانی بیستم و ستاره دوم قرار دارد. 

عملکرد تیمی اینتر

بازی روان و دلنشین، ویژگی اصلی اینتر است. دیدن بازی‌هایشان بسیار لذت‌بخش است، گاهی مرا به یادِ اینترِ هِرِرا می‌اندازند: اینترِ حال حاضر با یک سیستم مدرن، آن سبک را به بهترین شکل اجرا می‌کند. از همان بازی‌های ابتدایی، قدرت واقعی اینتر مشخص شد. به نظر من، آن‌ها زیبا بازی می‌کنند. در چنین شرایطی، جایگزین کردن بازیکنان جدید بدون برهم زدن روند تیم کار آسانی نیست. وقتی تیمی به این خوبی کار می‌کند، سخت است که آنها  را به یک سطح بالاتر ببرید. با کسب دومین ستاره [قهرمانی]، باید بگویم عملکرد آنها 10 از 10 بوده است. 

 بازیکنان اینتر

بارلا پیشرفت فوق العاده ای در کنترل جریان بازی و ریتم آن داشته است؛ دی مارکو شجاع و فداکار است و نماینده همه ما اینتری هاست. لائوتارو فوق العاده با کلاس بازی می کند و شم گلزنی و مهارت دریبلزنی فوق العاده ای دارد. شاید بتوانیم او را با میلیتو مقایسه کنیم. 

 سرمربی اینتر

سیمونه اینزاگی یک ویژگی مهم دارد: او هرگز راضی نمی شود و در یافتن بهترین راه حل برای تیم وسواس دارد. از توانایی او در روحیه دادن به تیم و انگیزه دادن به آنها واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم، او با شایستگی تمام دستاوردهای خودش را به دست آورده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • اُفت قابل ملاحظه صادرات پسته ایران در مقایسه با سنوات قبل
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • مقایسه ارتش پهلوی با ارتش جمهوری اسلامی، هویت انقلاب ما است + فیلم
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است