Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@17:14:55 GMT

وضعیت باقری برای جراحی در هفته جاری مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۳۴۶۶

وضعیت باقری برای جراحی در هفته جاری مشخص می‌شود

وضعیت فرشید باقری هافبک استقلال برای جراحی مچ پا این هفته مشخص خواهد شد. ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرشید باقری هافبک استقلال یکی از بازیکنانی است که در تمرینات آبی پوشان حضور ندارد. این بازیکن با مصدومیت از ناحیه مچ پا روبه‌رو است و این روزها خبرهایی در خصوص احتمال جراحی‌اش مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است پرونده مصدومیت باقری توسط چند پزشک متخصص در زمینه مچ پا مورد بررسی قرار بگیرد و اگر اکثر پزشکان رای به جراحی باقری بدهند، این بازیکن مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

مباشری: به دنبال اردوی جایگزین برای استقلال هستیم

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد

کالوین فیلیپس انتظارات وست هم را هم برآورده نکرده است!

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ، وست هم از عملکرد کالوین فیلیپس طی دو ماه اخیر ناراضی بوده و تمایلی به خرید این بازیکن در تابستان ۲۰۲۴ ندارد؛ به همین علت هافبک انگلیسی در پایان فصل جاری به منچسترسیتی باز خواهد گشت.

هرچند هیچ بند خریدی در قرارداد قرضی فیلیپس با وست هم وجود ندارد، اما منچسترسیتی امیدوار بود که این بازیکن در ترکیب چکش‌ها بدرخشد و بتواند او را در تابستان پیش رو به فروش برساند. 

گفتنی است کالوین فیلیپس ۲۸ ساله تا سال ۲۰۲۸ با منچسترسیتی قرارداد دارد و در فصل جاری تنها ۳۰۴ دقیقه (۹ بازی) برای وست هم به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود