Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر مطهر این ۲ شهید گمنام دفاع مقدس با حضور گسترده و باشکوه مردم در شهر چالوس تشییع شد و سپس بعد از ورود به شهر مرزن آباد از مقابل مسجد جامع شهر تا پادگان آموزشی شهید ادیبی ناجا در مرزن آباد هم بر روی دستان مردم شهید پور تشییع و در میدان صبحگاه این مرکز آموزشی به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آئین مردم با پیکرهای مطهر شهدا وداع کرده و در غم جانسوز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به عزاداری و سوگواری پرداختند. در شهر مرزن آباد نیز هنگام ورود شهدا به پادگان آموزشی شهید ادیبی ناجا تشریفات نظامی و ادای احترام با حضور تمامی نیروهای نظامی منطقه برگزار شد.

این ۲ شهید گمنام ۲۰ و ۲۴ ساله که اخیراً به همراه ۱۵۰ شهید دیگر در گروه تفحص مناطق عملیاتی جنوب کشور پیدا شده بودندبه ترتیب در عملیات مرصاد و تک دشمن در زبیدات شهید شده بودند.

تاکنون ۳۱۹ شهید گمنام در ۱۰۵ نقطه استان مازندران خاکسپاری شده‌اند که با ورود این تعداد از شهدا، مازندران میزبان ۳۲۴ شهید گمنام خواهد شد.
مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است که بیشتر این شهدا در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا خدمت می‌کردند.

۱۲۹۵/‏۱۶۰۲/‏۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر چالوس شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش

پیکر محمدمهدی ایرانمنش نوجوان ۱۳ ساله که در حادثۀ تروریستی کرمان به شهادت رسیده بود تشییع شد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • فیلم/ کشف پیکر ۳۵ شهدا در محوطه بیمارستان الناصر خان یونس
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش