Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی طرفداری- در وزن 86 کیلوگرم رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، حسن یزدانی و کامران قاسم پور در دیداری جذاب و مهیج به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان یزدانی موفق شد با نتیجه 6 بر 3 از سد قاسم پور بگذرد. این دو کشتی گیر هر دو اهل شهرستان جویبار در استان مازندران هستند که همین عامل رقابت بینشان را حساس کرده بود و علاقمندان به کشتی برای دیدن این رقابت ها از مدت ها پیش چشم انتظاری می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص رقابت حساس گرایی و اسماعیلی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، حسن رنگرز در پاسخ به اینکه برای اولین تیم ملی کشتی فرنگی با سهمیه کامل راهی المپیک شده، گفت: خوشحال هستم که کشتی فرنگی به شایستگی توانست ۶ سهمیه باقی مانده المپیک را کسب کند. با یک انسجام تیمی و بدون دغدغه بتواند با یک برنامه منسجم، مسیر ناهموار و سخت آماده سازی را پشت سر بگذارد. البته الان هم حرف چند ماه گذشته را تکرار می‌کنم؛ از ابتدا هم اولویت و هدف گذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده. کما اینکه در المپیک هم شما با ۱۰۰ ورزشکار شرکت کنید، خیلی به تعداد و کمیت امتیاز نمی‌دهند و کیفیت نتیجه‌ها و به طور مشخص رنگ مدال‌ها نگاه ویژه‌ای می‌شود. وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج و رنگ‌ها را برای مسابقات المپیک رقم بزنیم.

قهرمانی کشور به منزله پوشیدن پیراهن تیم ملی نیست

سرمربی تیم ملی کشتی در خصوص پیش‌بینی برای المپیک پاریس گفت: چرخه انتخابی تیم ملی کاملاً مشخص است. در ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم یک مسیرهایی برای ارزیابی فنی کشتی‌گیران تعریف کرده و مشخص شد که ۴ کشتی‌گیر در وزن‌های ۶۰ و ۶۷ کیلو در تورنمنت رنکینگ مجارستان شرکت کنند تا ارزیابی نهایی برای حضور در المپیک انجام شود.رنگرز در خصوص کشتی‌گیرانی مثل اسماعیلی و گرایی نیز گفت: قطعاً رقابت‌ها بسیار حساس خواهند بود. ما ۲ ارزیابی در چرخه انتخابی تیم ملی تعریف کردیم. بخشی از ارزیابی‌ها،‌نه فقط در خصوص این ۲ وزن، ارزیابی‌های داخلی است و رقابت‌های قهرمانی کشور را شامل می‌شود. صرفاً قهرمانی کشور به منزله پوشیدن پیراهن تیم ملی نیست. کشتی‌گیر بایستی در رقابت‌های بین‌المللی نیز نشان دهد که می‌تواند کسب افتخار کند. لذا ارزیابی‌های داخلی و کلی مکمل همدیگر هستند.

توقع از کشتی باید فقط یک مدال طلا باشد

وی در خصوص صحبت‌های دبیر که باید انتظارات از بچه‌ها بالا نرود، ادامه داد: منهای رقابت‌های ۲۰۱۲ لندن، در همه ادوار اگر یک مقایسه تطبیقی انجام دهیم، کاروان کشتی ایران سهم خود را به منزله یک نشان طلا، سهم خود را ادا کرده است. الان حالا به هر دلیلی بخواهیم فشار را روی کشتی بیش از فضای متعارف خودش تحمیل کنیم و بار اضافه روی دوش کشتی‌گیران بگذاریم، به نظرم می‌رسد که قطع به یقین کمک کننده نخواهد بود بلکه بازدارنده است.رنگرز گفت: صحبت‌های دبیر را ۱۰۰درصد درست می‌دانم. توقع از کشتی‌گیران ما باید یک نشان طلا باشد. این به منزله نیست که قهرمانان ایران تلاش وافر نداشته باشند ولی آن چیزی که باید مطالبه قرار گیرد،به زعم بنده یک مدال طلاست.

به همه کشتی‌گیران فرصت حضور دادیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در رابطه با اینکه رفتن گرایی و کاویان نژاد قطعی شد و باید با مختاری جور دیگری رفتار می‌شد، گفت: کادر فنی با هماهنگی فدراسیون کشتی بر مبنای چرخه انتخابی تیم ملی با توجه به مصلحت ملی و زمان کوتاهی که وجود داشت، عملاً مصوبه را اعلام کرد و در خصوص ۷۷ کیلوگرم نیز طبق مصوبه اتفاق افتاد. به همه کشتی‌گیران شانس حضور دادیم اما ارزیابی بر مبنای این بوده که برخی از بچه‌ها در رقابت‌های داخلی شرکت کنند، بخشی در رقابت‌های خارجی.

آقایی ورزش ایران برازنده میرزازاده است

حسن رنگرز در خصوص اینکه شب گذشته امین میرزازاده آقا ورزش ایران شد، گفت: از دوستان تقدیر و تشکر می‌کنم زیرا برنامه خوبی تدارک دیدند. فدراسیون کشتی با توجه به عملکردش در حوزه مدال آوری و ساخت‌وساز به عنوان فدراسیون برتر شناخته شده است. وی ادامه داد: در خصوص امین میرزازاده هم توقع غیر از این نبوده؛‌ ۲ نشان طلا در آسیا، یک نشان طلا در بازی‌های آسیایی و یک نشان طلا در مسابقات قهرمانی جهان آقایی ورزش کشور برازنده امین میرزازاده است. قطعاً یک نشان زیبا در المپیک در کارنامه‌اش خالی است که آن قطع به یقین بدست خواهد آمد.

نفرات تیم ملی امید از مسابقات جام تختی انتخاب می‌شوند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص سطح مسابقات جام تختی گفت: یکی از تورنمنت‌های ریشه‌دار و باسابقه ماست. تلاش ما باید معطوف به این باشد که در بهترین سطح برگزار شود. امسال تحت تاثیر مسابقات سهمیه قرار گرفته و خیلی از تورنمت‌های دنیا نیز با کیفیت و مشابه رقابت‌های جام تختی برگزار می‌شود. برای ما یک میدان جدید است. هم برای ۴ وزن غیر المپیکی داشته‌هایمان را یک ارزیابی فنی جدید داشته باشیم و هم برای تیم ملی امید از درون این مسابقات نفرات برتر را انتخاب کنیم.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی