Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن مصدوم استقلال در تمرینات این تیم حضور یافت.

طرفداری- فرشید باقری که به خاطر مصدومیت نتوانسته در دور جدید تمرینات استقلال حضور پیدا کند، عصر امروز (یکشنبه) در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و جلسه‌ای را با استراماچونی و دیگر اعضای کادر فنی این تیم برگزار کرد.

به گزارش تسنیم، باقری ممکن است به زودی تصمیم بگیرد که پایش را به تیغ جراحان بسپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال خود را برای دیدار بعدی از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر و جدال مقابل شمس آذر آماده می‌کنند. آبی پوشان که تاکنون توانسته‌اند صدر جدول رده بندی را حفظ کنند، در روزهای اخیر با برخی حواشی و شایعات روبرو شده‌اند.

امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه مدافع برزیلی آبی‌ها به دلیل تنش و درگیری، توسط جواد نکونام کنار گذاشته شده است. پس از غیبت رافائل سیلوا در تصویر دسته جمعی بازیکنان استقلال که به مناسبت ۲۰۰مین بازی روزبه چشمی برای آبی‌ها گرفته شده بود، این شایعه مطرح گردید که به دلیل درگیری ایجاد شده توسط سیلوا در رختکن تیم و پس از دیدار برابر آلومینیوم، او توسط نکونام از حضور در تمرینات منع شده است.

اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این موضوع صحت نداشته و یکی از اعضای کادر فنی استقلال در گفتگو با ورزش سه ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد که رافائل سیلوا دچار آسیب دیدگی شده و حتی حضور او برای دیدار مقابل شمس آذر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این بازیکن تحت نظر کادر پزشکی در حال انجام کارهای درمانی است تا بتواند به بازی بعدی آبی‌ها برسد.

مصدومیت سیلوا به پیش از دیدار برابر آلومینیوم برمیگردد و این بازیکن به همین دلیل نتوانست در بازی برابر تیم اراکی به میدان برود و این شایعه مطرح گردید که تنش های ایجاد شده توسط مدافع برزیلی باعث شده از تیم کنار گذاشته شود که این موضوع صحت ندارد.

در شرایطی که استقلال برای حفظ رتبه نخست جدول رده‌بندی و ادامه رقابت برای کسب قهرمانی است تلاش می‌کند روزهای آرام و بدون حاشیه‌ای را سپری کند و حتی جواد نکونام نیز در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم به نوعی از تعامل با مدیریت باشگاه خبر داده بود اما باز هم یک شایعه دیگر پیرامون آبی‌ها مطرح گردید که توسط کادر فنی استقلال تکذیب شد

دیگر خبرها

  • کونسیسائو چهار نفر را صدا زد: شما اخراجید!
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • شمس‌آذر برای تقابل با استقلال وزنه زد! (عکس)
  • سفر زودتر از موعد الهلال به امارات