Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@14:36:31 GMT

«کوتَه» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۷۴۸۲

«کوتَه» به پایان رسید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ تدوین فیلم کوتاه «کوتَه» به کارگردانی و نویسندگی نسیم فروغ با بازی مریم کاظمی و بشیر نیکزاد و تصویر برداری حسین جلیلی به پایان رسید و در مرحله صداگذاری توسط حسین قورچیان می‌باشد.

مریم کاظمی و  بشیر نیکزاد از بازیگران این فیلم هستند.

مشاور کارگردان: مهدی گلستانه، مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی، صدابردار: علی مژده، مدیر تولید: ملیحه دهقانی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمد حسین شکرگزار،  تدوین: شیدا گرجی، صدا گذار: حسین قورچیان، طراح گریم: آیدین فرضی، طراح صحنه و لباس: فراز مدیری، دستیار صحنه و لباس: نیکتا ملکی و اصغر امامی، منشی صحنه: فائقه بهداد فر، طراح پوستر: هیراد بیات و عکاس: سیاوش حسین زاده از عوامل این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم کوتاه مریم کاظمی کوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، مرحله استانی یازدهمین جشنواره تدریس برتر ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با شعار شهید فائزه رحیمی، الگوی برتر معلمی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه جاری با حضور دانشجویان پردیس های شهید ایزدپناه و کوثر یاسوج در سالن شهید ایزدپناه برگزار شد.

در این جشنواره ۳۶ نفر در دو پردیس ثبت نام کردند و ۱۶ نفر تدریس خود را ارائه دادند.

در نهایت با پایان رقابت ها در پردیس کوثر یاسوج واحد خواهران، در رشته آموزش ابتدایی ،پردیس رضوی  و نگین دخت روزیان  اول و دوم شدند و فاطمه رازبانیان و سمانه حسین زاده به طور مشترک سوم شدند.

در رشته آموزش قرآن هم سمانه افشار و در رشته امور تربیتی نیز زهره معینی نژاد حائز رتبه اول شدند.

در پردیس شهید ایزد پناه یاسوج  واحد برادران هم در رشته آموزش ابتدایی ، ابوالقاسم فرمانی ، آرش پیام و  حسین آرمون  به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان