Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

نظری در همین زمینه در صفحه اینستاگرامش نوشت: " صبح امروز ده‌ها هزار نفر برای تشییع پیکر 150شهید والامقام به خیابان‌های تهران آمدند و حضورشان قاب‌هایی ماندگار را به ثبت رساند تا بار دیگر نشان دهد که مردم ایران، قدردان شهدا و مدافعان‌شان هستند. در این میان اما تصاویر مردی توجه مرا به خود جلب کرد که در کنار بدرقه شهدای گرانقدر، از وظیفه شهروندی و مسئولیت اجتماعی‌اش نیز غافل نشد و با کیسه‌ای در دست، اقدام به جمع‌آوری لیوان‌های یکبار مصرف و زباله از کف خیابان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن زمان که کسی به فکر مسئولیت اجتماعی‌اش نبود، او متفاوت از دیگران عمل کرد.

این مرد بزرگ را نمی‌شناسم، اما دلم می‌خواهد شهروندان مسئولیت‌پذیری چون او، در شهر و کشورمان هر روز بیشتر و بیشتر شوند. از شما می‌خواهم با انتشار تصاویر این فرد، اگر او را می‌شناسید به من معرفی کنید تا در حد، توان از مسئولیت‌پذیری‌اش تشکر و قدردانی کنم."

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی علاوه بر بهم ریختگی  سیمای شهر ،  رفت و آمد شهروندان را هم  با مشکل  مواجه می‌کند.

موضوعی که شهروند خبرنگار ما به آن اشاره کرده و از مسوولان  درخواست رسیدگی کرده است.

به گفته شهروندخبرنگار ما از شهر سلماس ، ماندگاری چند ماهه نخاله های عمرانی در سطح شهر مزاحمت زیادی برای تردد شهروندان بوجود آورده است. 

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما؛

با سلام، شهرداری سلماس واقع در استان آذربایجان غربی، ۶ الی۷ ماه پیش خیابان سوره ای ،  تقاطع امام را سنگ فرش کرد طی این عملیات به اندازه یک فرغون،  بتن در کنار خیابان رهاسازي شده در این ۶ ماه چند نفر از افراد کهن سال با این نخاله ها برخورد کردند که باعث شکستن دست و پای آنها شده است  .
 

دیگر خبرها

  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • مریوان، قلمرو حکمرانی وانتی‌ها
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • اردوی مهارتی دانش آموزان در آباده
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا