Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:16:56 GMT

کشف جسد مرد روستایی از درون چاه ۲۰ متری

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۹۲۸۱

کشف جسد مرد روستایی از درون چاه ۲۰ متری

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گریوانی اظهار کرد: پیرو تماس مردمی مبنی بر سقوط فردی در چاه آب زمین های کشاورزی حاشیه شهر، نیروهای آتش‌نشانی به محل مورد نظر اعزام شدند.

گریوانی افزود: پس از جست و جوی نیروهای امدادی و اعزام یک غواص به داخل چاه، جسد فرد مورد نظر پس از پنج ساعت تلاش در عمق ۲۰ متری پیدا و در حضور مقامات انتظامی تحویل اورژانس جهت انجام فوریت های امداد شد که در صورت امکان به حیات برگرانده و به بیمارستان منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ظاهراً این فرد برای روشن کردن موتور پمپ آب درون چاه جهت آبیاری باغ و زمین کشاورزی، در محل چاه مورد نظر حضور داشته که به دلیل انتشار گاز منواکسید کربن در فضای محدود دچار خفگی شده که تحقیقات در این زمینه برای مشخص شدن علت حادثه ادامه دارد و نظر قطعی با پزشکی قانونی خواهد بود.

مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد اضافه کرد: به دلیل عمق چاه و ارتفاع آب درون چاه امداد رسانی به دلیل نیاز به تجهیزات خاص به طول انجامید.

کد خبر 4653758

منبع: مهر

کلیدواژه: چاه آب سازمان آتش نشانی بجنورد کشف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست.

مریم طهماسبی ۵ اردیبهشت در بازدید از اجرای طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» در روستای ایزی شهرستان سبزوار اظهار کرد: هدف وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه‌ روستایی به یک کارگاه تولیدی با هدف کمک به اقتصاد خانوار روستایی است.

وی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست و تصریح کرد: در طرح زنان کارآمد روستای سرآمد تلاش می‌شود با درگیر کردن زنان روستایی برای اجرای پروژه‌های اشتغالزا رونق اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش یک محصول خاص را متناسب با ظرفیت هر منطقه امکان‌پذیر نماییم.

علی اصغر امانیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار هم در این بازدید گفت: طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» با هدف بهبود معیشت خانوار روستایی در روستای ایزی از توابع بخش مرکزی این شهرستان اجرا شده است.

علی اصغر امانیان خاطرنشان کرد: زنان عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی به عنوان زنان کارآمد در این طرح حضور دارند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی به همراه مدیر جهادکشاورزی شهرستان، معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه و مسئولان استانی و شهرستانی از فعالیت‌های زنان روستایی روستای ایزی شهرستان سبزوار در طرح زنان کارآمد، روستای سرآمد بازدید کردند. بازدید از چند پروژه‌ی تولیدی زنان روستایی در روستاهای ایزی و دولت‌آباد از دیگر برنامه های این سفر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان