Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 30 درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی بیله سوار در فصل بهار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،علی رحمتی صبح امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال 101 هزار و 413 تن کالا توسط 4هزار و 581 دستگاه کامیون از مرز بیله سوار صادر شده است ، اظهار داشت:این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 78 هزار و 236 تن بود، حدود 30 درصد رشد نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اینکه از این تعداد917 هزار و 57 تن کالا توسط 4هزار و175 دستگاه کامیون ایرانی و9 هزار و656 تن کالا نیز توسط 406 دستگاه کامیون گرجی از مرز خارج شده است افزود:عمده کالاهای صادراتی شامل کاشی ،شیشه ،نمک ،قیر، انواع پروفیل وسیب زمینی می باشد.
  مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از واردات 8 هزار و 196 تن کالا توسط 382 کامیون به کشور خبرداد و تصریح کرد:از این تعداد 6 هزار و 652 تن کالا توسط 324 دستگاه کامیون ایرانی ویک هزارو 544 تن کالا نیز توسط 58 دستگاه کامیون آذری وارد پایانه مرزی بیله سوار شده است.
  رحمتی  عمده کالاهای وارداتی را پنبه ،شیرین بیان، انواع نخ  و کارتن عنوان کرد و گفت: با تلاش و همت شبانه روزی نهاد های مستقر در پایانه مرزی بیله سوار روند صادرات و واردات کالا در این پایانه کاملا عادی و روان است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و تلاش مستمر این عزیزان شاهد افزایش صادرات از این پایانه مرزی در سال رونق تولید باشیم.

 

انتهای پیام/آ

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی ۲۵ درصدی روبرو است.

وی افزود: استان کرمانشاه موفق شده است در سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی سرفصل درآمدی عوارض جابجایی کالا مقام سوم کشوری رو به خود اختصاص دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خصوص تعداد بارنامه صادره تصریح کرد:: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۶۶۲ هزار بارنامه برای جابجایی کالا صادر شده است که نسبت به سال گذشته صدور بارنامه افزایش ۱۱ درصدی دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: ۶۶۵ هزار حوله حمل و نقلی نیز در سال گذشته صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳ درصدی دارد.

کهریزی گفت: ۱۰ کالای اصلی جابجا شده استان کرمانشاه مازوت، سیمان کیسه‌ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن، خاک معدنی است.

وی در پایان افزود: استان کرمانشاه دارای ۲۱۱ هزار راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا، ۲۲ هزار ناوگان وانت باری فعال و ۱۵ هزار کامیون حمل و نقل کالای برون شهری است.

کد خبر 6084596

دیگر خبرها

  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از استان چهارمحال و بختیاری
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • بهار چشم‌نواز شهر بیله‌سوار (فیلم)