Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اعرافی در پنجاه و هشتمین سالگرد حادثه خونین حمله رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه قم و به شهادت رساندن طلاب گفت: یاد و خاطره شهدای فیضیه را گرامی می داریم که مظلومانه و همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) به شهادت رسیدند.   مدیرحوزه های علمیه گفت: این حادثه عظیمی است و عادی نسیت و بارها و بارها در مورد آن صحبت شده و کتاب ها به رشته تحریر در آمده است، اما باز هم جای کار دارد و باد ابعاد آن توس صاحبنظران مورد تحلیل قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه با اشاره به دشمنی های دشمنان اسلام گفت: امروز شاهد صف آرایی سپاه دشمن و عهد شکنان تاریخ در مصاف ملت بزرگ اسلام و جبهه مقاومت هستیم و همه هدف آنها این است که صدای انقلاب و صدای فیضیه و شهدای آن خاموش شود.   آیت الله اعرافی گفت: این زنجیره خباثت در حال افزایش بوده و با کمال وحاقت به ساحت مقدس مرجعیت و زعامت ولایت فقیه رسیده و آن را مستقیم مورد هدف قرار داده است.   مدیرحوزه های علمیه کشور با اشاره به تحریم مقام معظم رهبری توسط آمریکا گفت: آنها فکر می کنند که می توانند مقدس ترین ارزش های ملت ایران و امت اسلامی و جبهه مقاومت را هدف قرار دهند، در صورتی که سخت در اشتباه بوده و نمی دانند که یک ملت را تحریم و مقاومت را تهدید می‌ کنید و مزدورانتان را به هجمه علیه ارزش‌ های الهی ترغیب کرده اید.   آیت الله اعرافی با اشاره به پروژه تطهیر سازی اسرائیل گفت: اسرائیل دشمن رسول خدا است و دشمنان در بحرین کنفرانس تشکیل داده اند که این دشمنان اسلام را تطهیر کنند که باید فریاد ننگ را بر سر مزدوران این کشورهای عربی و وابستگان به استکبار سر داد.   امام جمعه قم گفت: اینها بر علیه رسول خدا(ص) اعلان جنگ کرده اند و در برابر امت اسلامی قد علم کرده و قطعا نهایت این امر شکست و از بین رفتن آنها خواهد بود.   وی تاکید کرد: امروز فیضیه و امت اسلامی بیدار و هوشیار بوده و ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت در صحنه حضور داشته و حرمت شکنی آمریکایی ها در مورد تحریم مقام معظم رهبری را بی پاسخ نخواهند گذاشت.   وی با بیان اینکه تهدیدهای آمریکایی ها تماما پوشالی است گفت: آنها می دانند که اگر وارد فاز نظامی با ایران شوند، با صف پولادین انسان های فداکار و مومن و همچنین فناوری های پیشرفته و پیچیده ایران مواجه خواهند شد و از این رو هیچ گاه تهدیدهای خود را نمی توانند عملی کنند.   آیت الله اعرافی خطاب به مسئولان گفت: باید دولتمردان و مسئولان با الهام گیری از گفتمان فیضیه به صورت استوار و قاطع در برابر جبهه کفر ایستادگی کرده و بدانند که با مذاکره با این عهد شکنان به جایی نخواهیم رسید.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب حوزه های علمیه رهبر معظم انقلاب فناوری مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند

دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی، فردا (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • فیلم| نظر رهبر معظم انقلاب در مورد اهداف عملیات وعده صادق
  • گزارش تصویری | دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب