Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ناصر احمدی دانشجوی واحد یاسوج با اشاره به فعالیتش به عنوان امدادگر در جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: علاوه بر تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، ۶ سال است به عنوان امدادگر در جمعیت هلال احمر مشغول فعالیت هستم.

وی اضافه کرد: از سال ۱۳۹۳ ورزش را در رشته طناب‌زنی آغاز کردم و تاکنون رکوردهایی را به ثبت رساندم، ثبت رکورد ۱۰کیلومتر با دو طناب در سال ۹۳، ۳۰کیلومتر با دو طناب مسابقات کشوری و ثبت رکورد ۲۱ کیلومتر با دو طناب در حال ثبت در کتاب گینس از جمله افتخراتم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجوی کارشناسی ارشد واحد یاسوج عنوان کرد: حتی می‌توانم رکوردهای دیگری نیز ثبت کنم که هزینه آنها زیاد است و در حال تأمین هزینه و ثبت رکورد هستم؛ مثل رکورد ۴۲ کیلومتر با دو طناب و یک دقیقه طناب زدن با فین (در حالت در جا زدن) و ۵ دقیقه طناب زدن با فین (در حالت درجا زدن).

احمدی، هدف و انگیزه خود از این کار ترویج ورزش طناب‌زنی و روی آوردن به ورزش عنوان کرد.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا محمدحسینی از ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد‌های درخشان سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از روز شنبه یکم اردیبهشت ماه تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ثبت‌نام کنند. وی اظهارکرد: داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس http://www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل‌های درخواستی اقدام کنند. مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند. وی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۱۳ هزار دانشجوی دختر و پسر در دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد: ۴۱۸ نفر از این تعداد در مقطع دکتری تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • از جان گذشتگی در عمق چاه
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری
  • کسب سهمیه المپیک توسط دانشجوی دانشگاه آزاد
  • پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام
  • پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در ایلام