Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: انتخابات کشتی و وزنه برداری نزدیک است و ما روی هیچ نامزدی نظر نداریم. من هنوز با دبیرکل درباره رای مان در وزنه برداری صحبتی نکرده ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک درباره اینکه کمیته چه نظری در مجامع انتخاباتی فدراسیون ها دارد، اظهار داشت: مجمع هر فدراسیون صاحب صلاحیت برای انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مداخله ما انگیزه را برای رقابت تضعیف می کند، دوم اینکه مداخله باعث جریان سازی مخالف و موافق خواهد شد. باید تلاش کنیم بستر به سمتی هدایت شود که انتخابات آزاد باشد. انتخابات با مداخله غیراخلاقی است. من در هیچ موردی مداخله نداشتم اما اینکه کمیته نظر دارد بله که در انتخابات حق رای داریم. هر نامزدی رای بیاورد مورد حمایت ما خواهد بود.

 

وی افزود: مثلا پاکدل در هندبال آمد و ما خوشحال بودیم که یک نفر از جامعه هندبال انتخاب شد. در قایقرانی هم همین طور. ما به خوبی با سهرابیان کار می کنیم اما عده ای تلاش می کنند خود را به سیستم منتسب کنند. من قبلا اعلام کردم ما به عنوان کمیته ملی المپیک که نظر وزارت هم هست هیچ گونه مداخله ای در انتخابات فدراسیون ها نداریم و بهترین شیوه رقابت حداکثری بین نامزدهاست.

 

صالحی امیری خاطرنشان کرد: الان انتخابات کشتی و وزنه نزدیک است و ما روی هیچ نامزدی نظر نداریم. من هنوز با دبیرکل درباره رای مان در وزنه برداری صحبتی نکرده ایم. اگر کسی از قول ما ادعا می کند، درست نیست. ما دنبال مقابله نیستیم اما به رای مجامع احترام می گذاریم.

 

رئیس کمیته ملی المپیک درباره عضویت در کمیته بین المللی المپیک، عنوان کرد: عضویت در IOC سه شرط دارد؛ فیصل بعد از یک دهه فعالیت به عضویت کمیته بین المللی المپیک درآمد. اقبال جهانی به فرد هم نکته مهمی است که باید در سطح بین المللی لابی های جدی و رایزنی گسترده با ۱۰۰ نفر صورت بگیرد. عضویت به شرایط سیاسی هم بستگی دارد.

 

صالحی امیری در ادامه صحبت هایش یادآور شد: IOC برای برخی از کشورها به صورت نمادین شخصی را انتخاب می کند مثلا ممکن است نماینده ای از افغانستان یا گواتمالا هم باشند اما تعداد اروپایی ها بیشتر از آسیا بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد

الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند خط خورد

طرفداری | الهام حسینی، وزنه‌بردار کشورمان، در پی عدم کسب رکوردهای لازم در آخرین رکوردگیری، از فهرست مسافران اعزامی به جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند خط خورد.

کوروش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در این خصوص گفت:

حسینی در آخرین رکوردگیری که روز چهارشنبه انجام شد، نتوانست به رکوردهای مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس دست یابد. به همین دلیل، کادر فنی تصمیم گرفت تا او را به مسابقات جام جهانی اعزام نکند."پ

باقری با اشاره به تلاش‌های حسینی برای بازگشت به اوج آمادگی پس از آسیب‌دیدگی، گفت:

حسینی در این مدت تلاش زیادی کرد تا دوباره به شرایط آرمانی خود بازگردد، اما زمان کوتاه بود و امکان تحت فشار قرار دادن بیش از حد او نیز وجود نداشت. من از صمیم قلب از تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و افتخارآفرین کشورمان تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا او در مسابقات جهانی بحرین مزد زحمات خود را بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • عضویت ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های لرستان
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری
  • انوشیروانی: می توانستم علیه رستمی شکایت کنم/روزی که آمدم برخی گفتند با سر در باتلاق شیرجه زدی/ هیچ مراوده مالی با نصیرشلال ندارم+ فیلم
  • نصیرشلال: امیدوارم بهترین نسخه‌مان را در المپیک ارائه کنیم
  • پوست اندازی سخت است، اما ما این بذر را کاشتیم
  • نصیرشلال: پوست اندازی کار سختی است ولی ما این بذر را کاشتیم
  • پوست اندازی کار سختی است،ولی ما این بذر را کاشتیم