Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 پس از اعلام باشگاه تراکتور برای برپایی اردوی پیش‌فصل در خارج کشور، حالا مدیران باشگاه شهر خودرو هم به صورت رسمی از برگزاری اردوی خارجی خبر دادند.

چندی قبل رئیس فدراسیون فوتبال اردوی برون‌مرزی باشگاه‌های لیگ برتری به منظور آماده سازی تیم‌های فوتبال قبل از مسابقات لیگ‌برتر را ممنوع اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این مسئله مخالفت صریح مدیران اغلب باشگاه‌ها به‌ویژه باشگاه‌های خصوصی را به دنبال داشت. تیم شهر خودرو که این فصل یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، تصمیم گرفته در کشور ترکیه اردوی آماده‌سازی‌اش را برپا کند.

کاروان بازیکنان و کادر فنی این تیم بیستم تیرماه از مشهد به صورت مستقیم راهی ترکیه می‌شوند تا شاگردان یحیی گل‌محمدی اردوی خود را در این کشور برگزار کنند، هرچند هنوز محل کمپ تمرینی آنها از سوی باشگاه به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

با توجه به مذاکرات صورت گرفته میان مالک باشگاه و گل‌محمدی، به احتمال فراوان شاگردان گل‌محمدی در یکی از کمپ‌های استانبول اردویی به مدت ۱۰ روز خواهند داشت.

در برنامه مقدماتی باشگاه شهر خودرو برای شرکت در این اردوی آماده سازی، چند بازی تدارکاتی در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود چند بازیکن آفریقایی که به گل‌محمدی معرفی شده‌اند نیز در تمرینات این تیم در ترکیه حاضر خواهند شد تا در صورت تایید کادر فنی، با آنها قرارداد امضا شود.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: گل محمدی ترکیه لیگ برتر فوتبال بازیکن خارجی شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های آسیای میانه آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک است که ملی پوشان تنیس روی میز ایران با حضور در آن می توانند صاحب سهمیه المپیک در بخش انفرادی شوند.

این رقابت ها ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت به میزبانی ازبکستان برگزار می شود و نفرات نخست در هر بخش مردان و بانوان صاحب سهمیه می شوند.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ترکیب ندا شهسواری و مهشید اشتری در این رقابت ها شرکت خواهد داشت.

اردوی آماده سازی این بازیکنان از روز سه شنبه به صورت رسمی در تهران و زیر نظر حمیده ایرانمنش سرمربی تیم ملی آغاز می شود و به صورت مستمر تا زمان اعزام به تاشکند ادامه خواهد داشت.

شهسواری و اشتری در حالی وارد اردوی تیم ملی می شوند که طی یک ماه اخیر در رویدادهای باشگاهی و مسابقات معتبر تقویم فدراسیون جهانی شرکت داشتند ضمن اینکه با نظارت سرمربی تیم ملی پیگیر تمرینات خود هم بودند.

کد خبر 6085534

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • پشت پرده دیدار رهبر حماس با اردوغان در استانبول