Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ایرانی فصل گذشته به طور قرضی در ردینگ بازی کرده بود.

طرفداری- سعید عزت اللهی، هافبک جوان ایرانی در تابستان فصل گذشته از روستوف جدا و با انتقالی قرضی راهی باشگاه ردینگ شد.

حال پس از اتمام قرارداد قرضی، هنوز آینده او مشخص نیست. به نقل از فارس، هافبک تیم ملی فوتبال ایران به احتمال زیاد باید فصل آینده به لیگ روسیه بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت‌اللهی که با باشگاه روستوف قرارداد دارد  باید به روسیه و باشگاهش برگردد زیرا انتقالش به این باشگاه انگلیسی  به صورت قرضی صورت گرفته است. این بازیکن مدتی به دلیل آسیب دیدگی از تمرینات تیم فوتبال ردینگ باز ماند و البته جام ملت‌های آسیای گذشته را هم از دست داد.

البته این بازیکن  در تلاش است تا دوباره بتواند در انگلیس بازی کند اما همه چیز این اتفاق منوط به توافق باشگاه ردینگ و روستوف خواهد بود. گفتنی است که لیدزیونایتد نیز به جذب وی علاقه مند است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دله آلی: هدف من شرکت در جام جهانی ۲۰۲۶ است

دله آلی می‌خواهد در جام جهانی ۲۰۲۶، یکی از بازیکنان تیم ملی انگلیس باشد

طرفداری | دله آلی که نزدیک به یک سال است به دلیل مشکلات جسمانی در میادین حضور نداشته، شب گذشته (دوشنبه) به عنوان کارشناس در شبکه اسکای حاضر شد و به تحلیل جدال چلسی و اورتون پرداخت. 

دله آلی کارشناس فوتبال شد

این هافبک ۲۸ ساله در بخشی از گفتگوی خود با اسکای، از رویایش برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ پرده برداشت و گفت:

روی گوشی خودم برای ساعت ۱۱ هر روز، یک آلارم تنظیم کرده‌ام که این عبارت را نشان می‌دهد: جام جهانی ۲۰۲۶. شاید مردم با خودشان اینگونه فکر کنند که دله آلی یک سال است بازی نکرده و حضور او در جام جهانی محال است اما من به توانایی‌های خودم باور دارم و می‌دانم که می‌توانم به این هدف برسم. تنها مشکل من در سال‌های اخیر، مصدومیت بوده و باور دارم که می‌توانم بر آن غلبه کنم. در انتهای این تونل تاریک، یک نور بزرگ وجود دارد.

گفتنی است دله آلی ۳7 بازی و ۳ گل ملی برای انگلیس در کارنامه دارد. او در جام جهانی ۲۰۱۸ عضوی از تیم گرت ساوتگیت بود و موفق شد در آن تورنمنت، ۱ گل نیز به ثمر برساند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴
  • دله آلی: هدف من شرکت در جام جهانی ۲۰۲۶ است
  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • لیدزیونایتد در اندیشه جذب قرضی کالوین فیلیپس در صورت صعود به لیگ برتر انگلیس
  • رقابت آیندهوون با آژاکس برای جذب سرجینیو دست
  • افزایش احتمال اخراج همکاران افغان نظامیان انگلیسی از پاکستان
  • فوری: جدایی خمس از تراکتور منتفی شد
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • برتری روستوف در حضور لژیونر ایرانی/ محمدی محبی مصدوم شد
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!