Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@17:08:43 GMT

سلبریتی‌ها روی موج‌ حاشیه‌سازی

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۲۵۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، احتمالاً از ماجرای ازدواج مجدد مهدی هاشمی خبر دارید؛ ویدئویی که در آن، همسر دوم او از این ازدواج پرده برداشت، تکذیب این ازدواج ازسوی همسر اول و فرزند وی و درنهایت، ویدئوی تأییدکننده اصل ماجرا که این بار خود مهدی هاشمی منتشر کرد. این اتفاق در دو روز گذشته، بازتاب‌های بسیار زیادی در فضای مجازی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وقوع این اتفاق، اظهارات امیر جعفری و بعدتر عذرخواهی او، کاملاً به حاشیه رفت.

یک شباهت واضح

 

لحظه‌ای این چهار نام و جنجال درباره هر یک را مرور کنید: رامبد جوان، ستاره اسکندری، امیر جعفری و مهدی هاشمی. اگرچه وزن این چهره‌ها چه از لحاظ هنری و چه از لحاظ محبوبیت مردمی، دارای تفاوت‌های بسیاری است و حواشی درباره آن‌ها نیز فرق دارد، اما آنچه در سه هفته اخیر برای آن‌ها رخ داده، در یک نکته مشترک است: به نظر می‌رسد حساسیت افکار عمومی درباره رفتارهای سلبریتی‌ها نسبت به گذشته به طرز چشمگیری بیشتر شده و با هر گاف، واکنش شدیدی نشان می‌دهد. جالب اینجاست که در این میان چهره مدنظر، ممکن است مثل امیر جعفری عذرخواهی کند، اما دیگر کار از کار گذشته و آن عذرخواهی، به‌اندازه جنجال اولیه دیده نمی‌شود. شاید اصلاً افکار عمومی دلش نمی‌خواهد این عذرخواهی را بشنود و گویی بیشتر منتظر مچ‌گیری است.

 

آغاز یک زمانه جدید؟

 

شاید نتوان با قطعیت دراین‌باره صحبت کرد، اما به نظر می‌رسد واکنش‌های مردم به این اتفاقات، نشانه‌هایی از ورود تدریجی به یک دوران جدید باشد؛ دورانی که چهره‌ها تأثیرگذاری گذشته خود را ندارند و حتی بالقوه در مظان اتهام هستند. می‌دانید رامبد جوان که نامش در سال‌های اخیر با پدیده «خندوانه» گره خورده بود، محبوبیت زیادی داشت، اما به‌یک‌باره دچار انواع انتقادها شد. این اتفاق درباره مهدی هاشمی بسیار گزنده است؛ او بااینکه دارای جایگاه بلندی در تاریخ سینما، تلویزیون و تئاتر این سرزمین است، اما این روزها تحت شدیدترین انتقادها قرار گرفته است. شاید اگر چند سال پیش، اتفاقات مشابهی برای همین چهره‌ها می‌افتاد، واکنش‌هایی این‌قدر شدید را برنمی‌انگیخت. از ظواهر موضوع این‌گونه برمی‌آید که در این عصر تازه، هر اشتباه هرچند کوچک از سوی چهره‌های شناخته‌شده، ممکن است نتیجه جبران‌ناپذیری در محبوبیت و مقبولیت فرد داشته باشد. صحبت درباره ریشه فضای جدید حاکم بر افکار عمومی، بسیار سخت است اما به نظر می‌رسد خود این فضا هم نتیجه رفتار خود سلبریتی‌هاست؛ شاید عملکرد ستاره‌های سینما و تلویزیون در برخی بزنگاه‌های سیاسی که هنوز در خاطر مخاطبان آن‌هاست، دلیل این واکنش‌ها باشد. این موضوع پای ثابت کامنت‌های برخی چهره‌های تأثیرگذار هم هست، فارغ از محتوایی که در فضای اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

    منبع: روزنامه خراسان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری ها و دستور رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری پروژه بلندمرتبه‌سازی در حاشیه باغ گیاه‌شناسی ملی ایران تا سقف ۵ طبقه محدود شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم سید مجتبی خیام نکویی، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار داشت: با پیگیری های که از طریق شخص رئیس جمهوری انجام شد با حضور وی در باغ گیاه شناسی ایران به شهردار و رئیس شورای شهر دستور توقف داده شد.

وی افزود: رئیس جمهور در تاریخ 15 اسفندماه سال 1402 دستور توقف ساخت و ساز را به شهردار و رییس شورای شهر صادر کردند.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ادامه داد:با پیگیری ها و دستور مشخص رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری توقف ساخت تا پنج طبقه داده شده است.

بنابراین گزارش بر اساس توافق انجام شده مقرر شده باقی مانده این برج ها در فضای دیگری ساخته شود.احداث این برج می‌توانست صدمات جبران ناپذیری به این باغ ملی وارد کند و حتی قطع یا کاهش منابع آبی این باغ نیز مطرح شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • عذرخواهی «نماوا» پذیرفته نشد!
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • شاید آقامحمدی حالا به استقلال بیاید!
  • واکنش معاون دفتر رهبری به حاشیه سازی درباره توئیت دیروزش + عکس | تذکر رهبری به برخی مسئولان در موضوع حجاب و ماجرای یک توئیت دیگر