Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیهان نوشت: تهیه‌کننده برنامه «کلاه قرمزی» پس از حمله به صداوسیما، مدیران این سازمان را عامل متوقف شدن ادامه این پروژه دانسته است.

اما بررسی چند نکته، درست بودن این ادعا را با تردید‌هایی همراه می‌کند:

۱- مرتضی میرباقری معاون سیما در نشست خبری اسفند پارسال از مذاکره با تیم کلاه قرمزی و سفارش ساخت این مجموعه برای نوروز و حتی دیگر مناسبت‌های سال ٩٨ خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که تلویزیون از ساخت سری جدید استقبال کرده و پیگیری‌های لازم را داشته است پس منطقی به نظر نمی‌رسد با وجود صحبت این مقام عالی، تلویزیون قید برنامه پُرمخاطب را بزند.

٢- تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «کلاه قرمزی» در یادداشت خود به‌طور مستقیم مدیرکل مالکیت فکری و حقوق بین‌الملل سازمان صداوسیما را خطاب قرار داده‌اما اصل صحبت معینی، مدیرکل مالکیت فکری صداوسیما چه بوده است؟ وی تنها درخصوص روند پیگیری‌های حقوقی و در نهایت مصالحه برای ثبت مالکیت معنوی «کلاه قرمزی» به‌عنوان سرمایه این سازمان مطالبی را مطرح کرده بود.

اینکه تهیه‌کننده برنامه «کلاه قرمزی» که در گذشته بار‌ها موضوع مالی را شرط ادامه همکاری عنوان کرده و این بار هم حقوق مسلم صداوسیما را برنتابیده، آیا به معنی نمک خوردن و نمکدان‌شکستن نیست و زیاده خواهی از تلویزیون را در اذهان تداعی نمی‌کند؟

٣- شنیده شده دستمزد ساخت سری قبلی کلاه قرمزی بیش از سه میلیارد تومان بوده است؛ بودجه‌ای چشمگیر که نشان‌دهنده توجه ویژه صداوسیما برای ساخت این اثر بوده است.

در حالی که تهیه‌کننده این مجموعه دستمزد و سود خود را که از محل بودجه بیت‌المال تأمین شده صرف زندگی در خارج از کشور (هلند) نموده است، آیا رضایت تمامی عوامل کلاه قرمزی به میزان سهمشان از بودجه را هم تامین کرده است؟!

منبع: فرارو

کلیدواژه: کلاه قرمزی صدا و سیما روزنامه کیهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با ۵ فیلم‌نامه موافقت کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌نامه‌های: «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبز‌ها در آخر هفته تلویزیون
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبزها در آخر هفته تلویزیون
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون
  • کتانی قرمز ژیلا صادقی صداوسیما را به هم ریخت
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • اعلام پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز