Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۲۵۰ واحد مسکونی در سال جاری برای مددجویان سیل زده این نهاد احداث می‌شود.

‌مجید الهی راد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه احداث واحدهای مسکونی با همکاری بسیج سازندگی در استان انجام می‌شود، اضافه کرد: ساخت واحدهای مسکونی پیش از شروع فصل سرما به پایان می‌رسد و تاکنون نیز هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در اثر سیل و بارندگی آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۴۷۷ واحد مسکونی تاکنون پروانه ساختمانی را دریافت کرده اند، ادامه داد: ۱۹۰ مورد از این پرونده‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها مراجعه کرده اند و تسهیلات مربوطه را دریافت کرده اند.

الهی راد با تاکید براینکه تاکنون هیچگونه تحویل واحد مسکونی به مددجویان وجود نداشته است، اظهار کرد: در حال حاضر کارهای ابتدایی ساخت واحدهای مسکونی انجام می‌شود و تا قبل از فصل سرما نیز به پایان می‌رسانیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!

سرقت دوربین آیفون های خانه ها  شیوه جدید دزدی در مناطق شمالی تهران شده است. قیمت دوربین های آیفون خانه ها  به ۸۰۰ تا ۳ میلیون تومان رسیده است، به همین خاطر از چشم سارقان منازل دور نمانده است.

یکی از مخاطبان تصاویری از این سارقان برای ما ارسال کرده است. در این تصاویر سارقان شب گذشته به چند خانه در یک محله دستبرد زدند و دستگیر هم نشدند. سارقان حرفه ای تر شدند با خودروهای بدون پلاک دست به دزدی می زنند که شناسایی آنها سخت شود.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی