Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@12:50:02 GMT

ورزشگاه تختی به تیم استقلال داده شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۲۶۷۹

ورزشگاه تختی به تیم استقلال داده شد

رویداد۲۴ حمیدرضا حسین‌پور، مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران در خصوص وضعیت زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی برای برگزاری رقابت‌های فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: طی مشاوره‌هایی که برای بازسازی زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی گرفتیم به طور نسبی در حال آماده‌سازی زمین چمن این ورزشگاه هستیم تا برای فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باشگاه استقلال و یکی از تیم‌های لیگ دسته اول پیش‌قراردادی را با ما برای انجام تمرینات و مسابقات فصل جدید لیگ برتر انجام دادند که باشگاه استقلال قرار است زمین چمن ورزشگاه تختی را به عنوان زمین دوم خود بعد از ورزشگاه آزادی به سازمان لیگ معرفی کند.

وی گفت: برای بازسازی مجموعه ورزشگاه تختی به اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان نیاز داریم که از این مبلغ ۱۰ میلیارد آن توسط وزیر ورزش و جوانان برای بازسازی سازه اصلی تخصیص پیدا کرده که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حال انجام مراحل اداری و واگذاری ورزشگاه به پیمانکار از طریق مزایده است. بعد از مشخص شدن پیمانکار، بازسازی آغاز خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، مجموعه ورزشی تختی تهران ، ورزشگاه تختی ، باشگاه استقلال ، محل تمرین تیم استقلال ، زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مجموعه ورزشی تختی تهران ورزشگاه تختی باشگاه استقلال محل تمرین تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازی این بازی ممنوع است که هم سازمان لیگ و هم هیأت فوتبال استان مرکزی این موضوع را تکذیب کردند.

در همین حال محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر از تعمیرات و بازسازی در بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی (ره) را داد. او در این رابطه افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تا استقبال زیادی از این بازی انجام شود و با توجه به اینکه بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی شامل نرده‌ها، آبخوری و … در حال بازسازی است، تصمیم نهایی برای حضور هواداران در این بازی فردا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که پرسپولیس و آلومینیوم یک بار و در سال ۱۴۰۱ در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده استان مرکزی به پایان رسیده بود و بازی روز جمعه، دومین مصاف دو تیم در ادوار رقابت‌های جام حذفی است.

کد خبر 6087333

دیگر خبرها

  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال