Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@02:28:53 GMT

تکرار خاطره تلخ برای کارلوس کی روش

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۳۰۰۳

تکرار خاطره تلخ برای کارلوس کی روش

خرداد؛ تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2015 با هدایت کارلوس کی روش از مرحله گروهی 3 پیروزی کسب کرد آن هم بدون دریافت گل اما در مرحله حذفی پیروزی تداوم پیدا نکرد.


 مهدی جم- تیم ملی کلمبیا با سرمربیگری پرتغالی خود در مرحله گروهی کوپا آمریکا 2019 بدون دریافت گل و با 3 پیروزی توانست با اقتدار به مرحله بعد صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان کارلوس کی روش در مرحله حذفی به مدافع عنوان قهرمانی یعنی شیلی خوردند که در یک بازی نفس گیر دو تیم  با تساوی بدون گل به ضربات پنالتی رفتند که در مجموع شیلی با نتیجه 5 _ 4 به مرحله بعد صعود کرد تا شاگردان کی روش بدون گل خورده در 4 بازی از گردونه مسابقات کنار بروند. بازیکنان تیم ملی شیلی با حذف کلمبیا خاطره یک شکست تلخ را برای ایرانی‌ها زنده کردند.
تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2015 با هدایت کارلوس کی روش از مرحله گروهی 3 پیروزی کسب کرد آن هم بدون دریافت گل. اما در مرحله حذفی پیروزی تداوم پیدا نکرد.
 ضربات پنالتی برای کی‌روش خاطره خوبی ندارد. در یک‌چهارم نهایی جام ملتهای آسیای 2015 بود که بازیکنان عراق نیز در آن همه ضربات پنالتی‌شان را به طاق دروازه ایران شلیک کردند تا بعد از یک ماراتون نفس‌گیر در ضربات پنالتی، به دلیل از دست رفتن پنالتی اول ایران توسط احسان حاج صفی و پنالتی آخر تیم ملی که توسط وحید امیری به تیر دروازه کوبیده شد، سلام شاکر در آخرین ضربه عراق با غلبه بر حقیقی، ایران را حذف کرده و عراق را به نیمه‌نهایی برساند.
برچسب ها: کارلوس کی روش ، تیم ملی ایران

منبع: خرداد

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر از سد کویت عبور کند و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در این دیدار سعید احمدعباسی لژیونر ایرانی تیم «وینیا آلبالی» اسپانیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق ۲ گل به ثمر برساند تا در مجموع با ۶ گل آقای گل این مسابقات باشد.

تیم «وینیا آلبالی» به دنبال پیروزی تیم ملی ایران به تمجید از عملکرد سعید احمدعباسی پرداخت و با انتشار ویدئویی از گل‌های این بازیکن در دیدار برابر کویت نوشت: احمدعباسی در پیروزی ۴ بر صفر ایران برابر کویت ۲ گل دیگر به ثمر رساند. پارسی‌ها به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردند و در مرحله بعد به مصاف قرقیزستان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!