Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشارکت بیش از ۱۷۶ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه که چهار روزه است و تا ۱۲ تیرماه برپاست، سبب شده تا جدیدترین تولیدات، خدمات و پیشرفت‌های این صنعت در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.
علاوه براین در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، برای نخستین بار بیش از ۲۰ شرکت مختلف دانش بنیان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه، چندین کارگاه آموزشی در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود که در این ارتباط شرکت‌ها می‌توانند بطور رایگان از فضا و امکانات تعبیه شده برای معرفی فعالیت خود و نحوه استفاده از محصولات و خدمات خود به مخاطبان و علاقمندان در قالب کارگاه آموزشی استفاده کنند.
معاون شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در آئین افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران افزود: امروز شاهد تولید محصولات خوبی در صنعت تجهیزات آشپزخانه در کشور هستیم و به ویژه با ممنوعیت واردات بسیاری از تجهیزات، فرصت خوبی برای تولیدکنندگان داخلی برای توسعه فعالیت‌هایشان فراهم شده است.
"جم عزتی راد" اضافه کرد: تحریم‌ها در ۱.۵ سال گذشته سبب شد تا نگاه بیشتری به توانمندی‌های داخلی خود داشته باشیم، شاید برخی ممنوعیت واردات کالا را تهدیدی برای کسب و کارهای داخل محسوب می‌کردند، اما در حقیقت فرصتی شده تا تولیدکنندگان بسیاری از تجهیزاتی را که تا دیروز امکان ساخت آنها در داخل وجود نداشت به بازار عرضه کنند و در موضوع کیفیت نیز ارتقا یابند.
وی تاکید کرد: دستیابی به بازارهای بین‌المللی محصولات با تمرکز بر کاهش قیمت و افزایش کیفیت محصولات امکان پذیر است.
به گفته این مقام مسئول، شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران با سیاستگذاری وزارت صنعت، برای برگزاری نمایشگاه در ۱۵ کشور همسایه برنامه ریزی کرده که بطور قطع افزایش صادرات محصولات مختلف را به دنبال خواهد داشت.
عزتی راد درپاسخ به ایرنا در خصوص مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی خاطرنشان کرد: شرکت سهامی نمایشگاه‌ها از محل درآمدهای نمایشگاهی داخلی خود برای برگزاری نمایشگاه‌های خارجی هزینه می‌کند و در برخی موارد تا ۵۰ درصد هزینه‌های مشارکت کنندگان در نمایشگاه‌های بین المللی پرداخت می‌شود.
برپایه این گزارش، با برنامه ریزی های صورت گرفته، چند هیأت تجاری خارجی از کشورهای آسیای میانه، حوزه خلیج فارس و کشورهای همجوار به منظور بازدید و خرید محصولات و تجهیزات ارائه شده و عقد قرارداد با شرکت‌ها، در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی ایران با مشارکت کشورهایی از جمله ایتالیا، اسپانیا و چین در فضایی بیش از ۱۶ هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت.

این نمایشگاه به مدت چهار روز برای عموم بازدید کنندگان دایر است و ۱۲ تیر ماه به کار خود پایان می‌دهد.

تعداد ۱۶۰ شرکت داخلی در این نمایشگاه مشارکت دارند و آخرین دستاوردهای صنعت کاشی و سرامیک کشورمان در معرض ارزیابی و سنجش بازدیدکنندگان داخلی و بازرگانان خارجی قرارگرفته است.

تولیدکنندگان ایرانی پارسال نزدیک به ۴۰۰ میلیون متر مربع تولید کاشی و سرامیک داشتند که ظرفیت نصب شده واحدهای تولیدی ۳۵ تا ۴۰ درصد بیش از میزان عرضه محصولات است.

سالهای ابتدایی دهه ۹۰، ایران بین پنج کشور تولیدکننده و صادرکننده کاشی و سرامیک جای داشت، اما اکنون ضمن حفظ جایگاه خود در بین تولیدکنندگان، از لحاظ صادرات براثر شرایط بین المللی در رده‌های نهم یا دهم جای گرفته است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تهران ایرنا چین ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با شرکت ۱۸ کشور و بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و بین المللی، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع و صنایع نظامی در بغداد برگزار شد. شرکت کنندگان در این نمایشگاه، به نمایش سلاح‌ها و تجهیزات و فناوری‌های نوین خود در زمینه امنیت سایبری پرداختند.

ثامر الحسینی، فرمانده یگان واکنش سریع عراق به شبکه خبری العالم گفت: شرکت‌های داخلی و منطقه‌ای و بین المللی دستاورد‌های نظامی و امنیتی خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند. در این بین، مجموعه بزرگی از انواع پهپاد‌ها مورد توجه قرار گرفتند. به اعتقاد من مبادله تجربیات در این زمینه تأثیرات بسیاری بر روابط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بر جای خواهد گذاشت.

این نمایشگاه با شعار «با وحدتمان پیروز شدیم» در راستای توجه عراق به متنوع سازی منابع تأمین اسلحه آنهم در سایه چنبره آمریکا بر بازار اسلحه عراق برگزار شد.

علی الخزعلی، مدیر توسعه فعالیت‌های شرکت «سمر الخیر» به خبرنگار العالم گفت: شرکت ما به عنوان یک شرکت خصوصی، وظیفه خود می‌داند که پا به پای شرکت‌های منطقه‌ای و بین المللی به رشد و توسعه خود ادامه دهد. این شرکت کار خود را با تولید نسخه‌های اولیه سلاح سبک یعنی هفت تیر بابل آغاز کرد.

وزارت دفاع ایران با تولیدات مختلفی از جمله پهپاد‌های دوربرد «مهاجر» و «غزه» و موشک‌های ضد زره دهلاویه و سامانه پدافند هوایی و سلاح‌های انفرادی و صنایع جنگ الکترونیک در این نمایشگاه شرکت کرده است.

ثابت العباسی، وزیر دفاع عراق هم طی سخنانی در این نمایشگاه گفت: بار دیگر اعلام می‌کنیم که سعی ما بر این است که ارتش عراق را به تمام سلاح‌های جدید و مدرن برای تقویت قدرت نظامی و دفاعی مجهز کنیم.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، توسعه دامنه تجارت بین المللی و نشان دادن علاقه مندی عراق به توسعه روابط نظامی و نوسازی توانمندی‌های امنیتی و نظامی خود است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی