Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، حسین عباسی در نشست هم اندیشی پویاسازی و نشاط آفرینی سیاسی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در همه جوامع پایگاه ها و سرمایه های اجتماعی آن جامعه است.

وی افزود: این سرمایه های اجتماعی به دلیل افت و خیزها در موقعیت های مختلف کشور گاهی دستخوش تغییرات شده و در پایگاه های اجتماعی گسست ایجاد می شود؛ لذا باید راه هایی بیاندیشیم که این پیوندها را افزایش داده و مستحکم تر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پیشوا تصریح کرد: البته در موقعیت های حساسی مانند انتخابات پیش رو در سال جاری اهمیت نیاز به این وحدت و هماهنگی گسترده بین آحاد مردم، مسئولان و فعالان اجتماعی، سیاسی و فرهنگی فزونی می یابد.

وی گفت: برای برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری در پایان سال به عنوان جشن ملی و سیاسی باید از همین الان به دنبال ایجاد روحیه و اعتمادافزایی در بین مردم باشیم و در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

عباسی افزود: برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، فعالان اجتماعی و افراد اثرگذار می توانند به کمک دولت بیایند و به عبارتی اصلی ترین وظیفه را برعهده دارند و بازیگر اصلی این صحنه هستند؛ چراکه با شناخت کامل از سلایق و ذائقه مردم می توانند انگیزه و رغبت آنها و به تبع آن شور و نشاط سیاسی را افزایش داده و به منصه ظهور بگذارند.

عباسی در پایان گفت: حاصل جمع نظرات فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در این جلسات را به جامعه تزریق می کنیم و با جمع بندی در پایان سال و بررسی میزان اثرگذاری آنها، در سال آینده برنامه ریزی قوی تری خواهیم داشت تا نهایتا خروجی آن رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجتماعی و فرهنگی انتخابات جامعه سرمایه شور و نشاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند

به گزارش «نماینده»، کمال علیپور با قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای به معنای تعیین سرنوشتشان است. مشارکت مردم در انتخابات مجلس در برخی از شهرها به بالای ۷۰ درصد رسید که به صورت میانگین در کل کشور ۴۰ درصد بود.

علیپور یادآور شد: مردم در تمامی برهه‌ها و صحنه‌ها با حضورشان انقلاب اسلامی و نظام را بیمه کردند که افتخاری برای ملت ایران است که دموکراسی دینی و اسلامی حاکم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده در ۲۱ حوزه در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود، گفت: مشارکت در مرحله دوم همچون مرحله اول مهم است. وقتی مردم با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانند در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار باشند پس چرا حضور پیدا نکنند.

وی در پایان گفت: برای داشتن مجلس مقتدر و قوی نیاز به مشارکت مردم در انتخابات داریم تا افراد متخصص را انتخاب کرده و راهی مجلس کنند. مردم با حضور در مرحله دوم با نگاه ویژه‌تر نمایندگان را برای کرسی‌های باقیمانده انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • در مشهد هیچ کارتن‌خوابی وجود ندارد!
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها