Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@23:06:10 GMT

پلتفرم خدمات مراقبتی و پرستاری آسانیسم

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۳۰۷۶

پلتفرم خدمات مراقبتی و پرستاری آسانیسم

 به گزارش جام نیوز، اگر بستگان یا نزدیکان و آشنایان شما به دنبال پرستار سالمند یا برای فرزند خود به دنبال پرستار کودک باشند، چه راه کاری را پیشنهاد می دهید؟! مسلما موسسات یا پرستار‌هایی که از آنها شناخت داشته و از کیفیت آنها اطمینان خاطر داشته باشید را معرفی می کنید. اما این موارد چه تعداد میتواند باشد یا از سمت چند نفر به شما پیشنهاد میگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما چقدر زمان و هزینه میبایست صرف جستجو و بررسی موسسات مختلف و در محدوده های جغرافیایی متفاوت کنید؟

 

همه موارد ذکر شده در بالا بخشی از مشکلات خانواده ها برای انتخاب و دریافت خدمات پرستاری در منزل از موسسات است. آسانیسم به حل این مشکلات پرداخته، پلتفرم خدمات مراقبتی و پرستاری آسانیسم، ارائه دهنده انواع خدمات در زمینه مراقبت و نگهداری، پرستاری سالمند، پرستار کودک، پرستار بیمار می باشد.

 

 

پرستار سالمند و کودک در منزل

با وجود مشغله های امروزی، کمبود زمان و ... پلتفرم آسانیسم آمده تا در کوتاهترین زمان ممکن و با قیمت های مناسب، روند دریافت خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل را بهبود ببخشد تا مشتریان بدون نگرانی های مرسوم، بتوانند خدمات مورد نیاز خود را به راحتی دریافت کنند. موسسات همکار آسانیسم، تماما دارای مجوز از وزارت بهداشت بوده و این موارد باعث شده تا آسانیسم ارائه دهنده خدمات با کیفیت بالا شود. همچنین فرد درخواست کننده میتواند پروفایل موسسات را مشاهده نموده و از سابقه کاری موسسه تا مجوزهای لازم و امتیازها و ... مطلع گردد.

 

رضایت و آرامش فرد دریافت کننده خدمات و همچنین خانواده وی بسیار با اهمیت است. با دریافت خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل، فرد سالمند در محیط زندگی خود با استقلال، احترام و امید بیشتری حضور گرم خواهد داشت.

 

پیشرفت جامعه به همراه اشتغال مادران باعث شده که کودکان زمان زیادی را نیاز به مراقبت و نگهداری توسط فرد دیگری داشته باشند. این افراد در درجه اول میتوانند از نزدیکان به عنوان مثال پدربزرگ ها و مادربزرگ ها یا اقوام دیگر بوده، برخی مهد کودک‌ها را انتخاب کرده و ...، اما حضور کودک در محیط زندگی خانوادگی خود و رشد با اصول تربیتی خانواده و بسیاری موارد دیگر با اهمیت است. استفاده از پرستار کودک در منزل برای این منظور بسیار مناسب می باشد و والدین می توانند با اطمینان خاطر از پرستار کاملا آگاه و آشنا به اصول نگهداری و مراقبتی بویژه تربیتی (دانستن وظایف از سوی والدین)، فرزندان خود را ساعاتی در محیط منزل همراه با وسایل بازی وی با مراقب یا پرستار بچه بگذارند.

 

تمام تلاش در آسانیسم براین است که خانواده و پرستاران ارتباطی راحتتر برای شفافیت و تسریع در دریافت و ارائه خدمات داشته باشند. ثبت سفارش خدمات پرستاری و مراقبتی در آسانیسم از طریق سایت، اپلیکیشن، شبکه هاای اجتماعی و شماره تماس های 24 ساعته صورت میگیرد و شما میتوانید به هر طریقی که تمایل داشتید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری را دریافت کنید.برای دریافت مشاوره و همچنین قیمت پرستار سالمند یا قیمت پرستار بچه در منزل، با آسانیسم تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما مشاوره های لازم را به صورت کاملا رایگان خدمت شما ارائه دهند.

 

پرستارانی که درون آسانیسم فعالیت مینمایند از طریق مؤسسات بررسی و جذب می گردند و از تمامی پرستاران گواهی سو پیشینه، عدم اعتیاد و مدارکی کاملاً قابل قبول و مورد تائید توسط مؤسسه دریافت می‌گردد. پس می‌توانید با خیال آسوده از طریق آسانیسم سفارس خدمات پرستاری در منزل خود را ثبت نمائید. لازم به ذکر است که تمام پرستاران، دوره‌های مورد نیاز جهت پرستاری (پرستار کودک – پرستار سالمند در منزل) را گذرانده‌اند و از دانش عملی خوبی هم برخوردار می باشند.

 

بجای اینکه در محل ها و مناطق مختلف به دنبال موسسات و پرستاران مناسب و مطمئن باشید و در طی چند روز یا هفته ها انرژی زیادی را بگذارید، به سایت آسانیسم مراجعه کرده و مجموعه ای کامل از موسسات ارائه دهنده خدمات پرستاری و مراقبتی را دریافت نمائید. انتخاب باشماست که با آسانیسم زندگی به همین آسانیست.

 

آسانیسم در حوزه سلامت، بخصوص سلامت دیجیتال و خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل استارات آپی فعال بوده و در نمایشگاه های بین المللی ایران هلث و اینوتکس و نمایشگاه الکامپ و ... حضوری موفق و پررنگ داشته و خواهد داشت. به امید پیشرفت روزافزون جامعه در حوزه سلامت و ارائه بهترین خدمات با کیفیت و در دسترس سریع.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پرستاری دیجیتال بین المللی نمایشگاه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند

 رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ضمن برشمردن راهکار‌هایی برای محافظت مالی از خانواده‌ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده‌های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه‌ها مواجه شده‌اند.

به گزارش ایلنا؛ بابک نگاهداری در حاشیه نشست دبیرخانه دائمی مقابله با فقر، فساد و تبعیض، به راهکار‌هایی برای محافظت مالی در برابر مخارج کمرشکن سلامت در ایران اشاره و اظهار کرد: این مخارج به دلیل بالا بودن سهم پرداخت هزینه‌های سلامت از جیب مردم، پایین بودن ظرفیت درآمدی خانوار، ضعیف بودن سازوکار‌های پیش پرداخت و تجمیع ریسک در تأمین مالی مراقبت‌های سلامت، ایجاد می‌شود. 

وی بیان کرد: کشور‌ها می‌توانند از طریق گسترش طرح‌های مبتنی‌بر پیش‌پرداخت و کاهش سهم پرداخت از جیب، احتمال بروز هزینه‌های کمرشکن خدمات سلامت را کاهش دهند. البته در کنار آن نیاز است که بسته مزایای بیمه‌های سلامت و عمق پوشش خدمات نیز مورد توجه قرار گیرد. 

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی، در زمان مناسب برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند، افزود: به همین دلیل ممکن است که با مخارج کمرشکن سلامت مواجه نشوند که این موضوع در محاسبات مخارج کمرشکن سلامت در نظر گرفته نمی‌شود؛ بنابراین موضوع مهم در هنگام بررسی روند مواجهه با مخارج کمرشکن سلامت، روند بهره‌مندی از خدمات سلامت است. 

نگاهداری گفت: براساس آمار منتشر شده، در سال ۱۴۰۰، خانواده‌های ایران به میزان ۲.۴۲ درصد با هزینه‌های کمرشکن سلامت مواجه شده اند که این میزان با هدف تعیین شده در برنامه ششم توسعه یک درصد فاصله دارد بنابراین، با وجود تأکید بر محافظت مالی از خانوار در برابر مخارج کمرشکن سلامت در قوانین برنامه‌های توسعه و سیاست‌های کلان، سلامت کشور طی سال‌های گذشته این هدف محقق نشده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با تأکید بر اینکه دلیل اصلی عدم تحقق سلامت در کشور، بالا بدون سهم پرداخت از جیب خانوار در هزینه‌های سلامت است، گفت: پایداری و افزایش منابع مالی در دسترس عاملی مهم جهت کاهش پرداخت از جیب هزینه‌های سلامت است. همچنین سیاست گذاری برای کاهش هزینه‌های این بخش، نیازمند راهبرد‌هایی برای بهبود همکاری بین بخش‌های مرتبط از طریق تعیین اهداف و ایجاد چشم انداز مشترک است در این راستا لازم است که نقش متولی گری وزارت بهداشت تقویت شده و سازوکار‌های نظارت و ارزیابی سیاست‌های حمایتی طراحی شود. 

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها و اراده مسئولان برای کاهش هزینه‌های سلامت، گفت: ارائه دهندگان خدمات باید در امر سیاست گذاری در این زمینه مشارکت داشته باشند تا سیاست‌ها و تصمیمات کلان، در جامعه هدف، اثرگذار باشد. 

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: پیش بینی تغییرات آینده بخش سلامت و برنامه ریزی برای مراقبت‌های سلامت مورد نیاز و آگاهانه تصمیم گرفتن درباره این موضوعات، از دیگر ملزومات برای کاهش هزینه‌های سلامت در کشور است. 

وی با اشاره به اهمیت بازنگری و بازتعریف سیاست‌های حمایتی برای کاهش هزینه‌های سلامت گفت: در این زمینه باید مداخلات هدفمند برای افزایش محافظت مالی از گروه‌های کم درآمد و آسیب پذیر در برابر هزینه‌های کمرشکن سلامت صورت گیرد. ایجاد نظام داده‌ای پویا و به روز جهت ارزشیابی شاخص‌های تأمین مالی نظام سلامت کشور و آگاهی از تغییرات آینده بخش سلامت و مراقبت‌های سلامت نیز در این زمینه اهمیت ویژه‌ای دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵