Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تبریز عزیز جوانپور صبح امروز در آیین تکریم و معارفه تکریم معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: در هر تغییر و تحولی، نگرش و حرکتی جدید نهفته است. امیدوارم این تغییرات مدیریتی نیز منشا خیر و برکت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از معاون قبلی توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در اعتلای همه جانبه دانشگاه و همت در تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان امام سجاد(ع) گفت: دادجویان فردی کارآمد و باری از تجربیات مفید و مختلف دارند و در تمامی مجموعه‌ها و حوزه‌‌هایی که خدمت کرده‌اند تاثیرگذار بوده‌اند. بی شک منبعد نیز از راهنمائیهای ایشان در توسعه و پیشبرد اهداف دانشگاه بهره خواهیم برد.

جوانپور با اشاره به وضعیت فعلی واحد تبریز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز واحدی درحال توسعه است، در وضعیت فعلی دانشگاه خدمت در حوزه اداری و مالی کاری جهادی است. چراکه صرفه جویی درهزینه ها و مدیریت منابع باید به نحوی باشد که با کم‌ترین هزینه، بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در سالهای اخیر تحولات بسیار خوبی را در حوزه پژوهش، فرهنگی و دانشجویی شاهد بودیم و توانستیم سال گذشته در حوزه پژوهش و امسال در حوزه فرهنگی و دانشجویی جزو واحد‌های برتر باشیم. امید است با کارهای مختلفی که در حوزه‌های پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستان و حتی در حوزه عمرانی در حال انجام است بتوانیم درآینده در این حوزه‌ها نیز جزو واحدهای برتر انتخاب شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از تصویب پروانه بهره برداری بیمارستان امام سجاد(ع) خبرداد و گفت: انشالله با بهره برداری کامل از بیمارستان و آغاز سال تحصیلی جدید، تنها بیمارستان در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود که دانشجویان پزشکی با تجهیزات پیشرفته آموزش‌های بالینی خود را شروع می کنند.

وی در ادامه مهدی زینالی را به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع، سعید نامور را به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و ضمن قدردانی از خدمات علیرضا بناپور غفاری وی را به عنوان مدیر دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز معرفی نمود.

جوانپور همه توفیقات بدست آمده را نتیجه تلاش هیأت رئیسه، استادان و کارمندان دانست و گفت: انشاالله با عزم جدی و با پتانسیل ها و زیرساخت هایی که داریم و با استفاده از توان همه عزیزان شاهد پیشرفت هرچه بیشتر دانشگاه باشیم. قطعاً با همدلی و هم افزایی و صمیمیت می توانیم به مشکلات فایق آییم.

در ادامه این مراسم علیرضا دادجویان معاون اسبق توسعه مدیریت و منابع واحد تبریز نیز گفت: با تلاش و کوشش های شبانه روزی ابهامات و علامت سوالهایی که در سطح شهر تبریز، استان و کشور در خصوص عدم راه اندازی و بهره برداری بیمارستان امام سجاد (ع)، راه اندازی دانشکده و کلینیک دندانپزشکی، بیمارستان دامپزشکی و بهره برداری از زمین 106 هکتاری بیلوردی ایجاد شده بود؛ مرتفع شد.

وی افزود: با وجود محدودیت های منابع مالی با مدیریت جهادی و به همت همه همکاران و روسای دانشکده ها و معاونین با همدلی و صفا و صمیمیت وپشتکار واحد تبریز توانست مسیر توسعه خود را با شتاب طی کند.

انتهای پیام /

316 / 167 دکتر عزیز جوانپور دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز علیرضا دادجویان مهدی زینالی سعید نامور علیرضا بناپور پروانه بهره برداری بیمارستان امام سجاد(ع)

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فرشاد مقیمی با بیان این مطلب، گفت: طی سال ۱۴۰۲ از طریق راه اندازی مجدد تعداد ۱۴۴۰ واحد صنعتی راکد برای ۲۸۶۱۴ نفر اشتغال ایجاد شده است. همچنین برای سال ۱۴۰۳ نیز بازفعال سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد برنامه ریزی و هدف‌گذاری شده است.

وی، در خصوص برنامه ارتقای ظرفیت واحد‌هایی که زیر ظرفیت خود کار می‌کنند، تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید در ۲۷۵۵ واحد به بهره برداری رسیده فعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اشتغال ۱۳ هزار و ۷۷۰ نفر طی سال ۱۴۰۲ محقق شد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزایش ظرفیت تولید ۳۲۱۵ واحد صنعتی فعال زیر ظرفیت را از جمله برنامه‌های سال ۱۴۰۳ عنوان کرد که با اهتمام ویژه‌ای در دستور کار قرار می‌گیرد.

مقیمی در ادامه تصریح کرد: نوسازی و بازسازی ۳۰۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز طی سال ۱۴۰۳ در دستور کار است.

وی گفت: همچنین ۲۲۹۰ طرح صنعتی جدید طی سال ۱۴۰۲ با اشتغال بالغ بر ۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مورد بهره برداری قرار گرفت و واحد‌های بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بیش از ۵۲ هزار واحد و اشتغال حدود یک میلیون و یکصد هزار نفر ارتقا یافت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطر نشان کرد: از محل احیای ۱۴۴۰ واحد راکد با اشتغال ۲۸ هزار و ۶۱۴ نفر، افزایش ظرفیت ۲۷۵۵ واحد با اشتغال ۱۳ هزار و ۷۷۰ نفر و بهره برداری از ۲۲۹۰ طرح جدید با اشتغال بیش از ۴۰ هزار نفر در مجموع برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور اشتغالزایی به وجود آمده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • برنامه عملیاتی، محور فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال جاری است