Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@19:24:48 GMT

معامله قرن به فرصت برای مقاومت بدل می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۳۳۷۴

معامله قرن به فرصت برای مقاومت بدل می‌شود

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز، رئیس دانشگاه قم، ظهر امروز، 9 تیرماه در نشست بررسی مسائل بحرین که با حضور شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین که در دانشگاه قم برگزار شد، بیان کرد: با هدایت‌های شیخ عیسی قاسم، مبارزات مردم شریف بحرین علیه استکبار و ظلم حکومت آل خلیفه استمرار دارد و ان‌شاءلله به زودی به نتیجه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان اسلام با برگزاری اجلاسیه معامله قرن در بحرین به دنبال ضربه زدن به جنبش مقاومت هستند ولی قطعا این موضوع برعکس خواهد شد و این تهدید به بزرگترین فرصت برای مسلمانان مبارز بحرین جهت رساندن صدای مظلومیت خود به سراسر جهان مبدل می‌شود. عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آل سعود و آل خلیفه نماینده استکبار و صهیونیست جهانی هستند و با اتحاد یکپارچه مسلمانان توطئه‌های آنان بی ثمر خواهد شد و پیروزی نهایی برای مسلمانان راستین خواهد بود. وی با معرفی دانشگاه قم و ویژگی‌های آن، تصریح کرد: از ابتدای تاسیس دانشگاه قم، بخش آموزشی و مدیریتی خواهران به صورت مستقل اداره می‌شود و تلاش بر این است که این سنت حسنه حفظ شود؛ این موضوع یکی از ویژگی‌های برجسته دانشگاه قم است. وی افزود: مستقل بودن فضای آموزشی باعث شده که دانشجویان در محیطی مناسب‌تر از لحاظ فرهنگی، اجتماعی و علمی پرورش پیدا کنند و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه توانسته‌اند در سطح کشور به افتخارات مناسبی دست یابند. رئیس دانشگاه قم بیان کرد: تلاش همه دانشگاهیان بر این بوده است که فضای فرهنگی و معنوی بر دانشگاه حاکم باشد و این موضوع در اولویت برنامه‌های دانشگاه قرار دارد، همچنین در رأس مدیریتی این دانشگاه چندین نفر از اعضای جامعه مدرسین حضور دارند و در پیشبرد اهداف، دانشگاه را یاری می‌کنند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا دیرباز قم دانشگاه قم معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، منابع محلی در این باره گفتند که صدها شهرک‌نشین در دومین روز از ایام عید پسح یهودیان و در سایه تدابیر شدید امنیتی پلیس اسرائیل در قدس اشغالی از سمت باب المغاریه به مسجدالاقصی یورش برده و در صحن‌های آن اقدامات تحریک‌آمیزی انجام دادند.

خبرنگار خبرگزاری الغد در این باره گزارش داد که نظامیان اسرائیلی گروه‌های خبری که در حال پوشش یورش شهرک‌نشبینان بودند را از باب السلسلة دور کرده و ضمن متوقف کردن اهالی قدس، کارت‌های شناسایی آنها را به دقت مورد بررسی قرار دادند.

حرم ابراهیمی
در شهر الخلیل در کرانه باختری نیز نظامیان اسرائیلی، حرم ابراهیمی را به روی مسلمانان بسته و از امروز (چهارشنبه) به مدت دو روز به بهانه اعیاد یهودی آن را به شهرک‌نشینان اختصاص دادند.

معتز ابو سنینة، مدیر حرم ابراهیمی ضمن انتقاد از بسته شدن حرم ابراهیمی به روی مسلمانان، این اقدام را تعرض آشکار به حرمت حرم و نقض تحریک‌آمیز حق مسلمانان در رسیدن به مکان‌های عبادی خاص خود توصیف کرد.

نظامیان صهیونیست، اقدمات امنیتی را شدت بخشیده و همه ورودی‌های الکترونیک منتهی به حرم را به منظور تأمین امنیت مراسم شهرک‌نشینان در عید پسح یهودی در حرم ابراهیمی و اطراف آن بستند.

گفتنی است که حرم ابراهیمی هر سال 10 روز کامل به بهانه اعیاد یهودی به روی مسلمانان بسته می‌شود.
 

دیگر خبرها

  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است