Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصلای بزرگ امام خمینی (ره) گچساران در حدود20 سال پیش کلنگ زنی شد و به مرحله اجرا درآمد اما هنوز تکمیل آن در هاله ای از ابهام به سر می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب، داستان اتمام پروژه احداث مصلای بزرگ امام خمینی(ره) گچساران که البته فقط به تکمیل آن خلاصه نمی شود، ظاهراً پایانی نامعلوم داردکه با وجود تأکیدات بسیار امام جمعه گچساران و دغدغه‌های نمازگزاران این دیار نفتخیز مبنی بر اتمام هرچه سریع‌تر این پروژه با حفظ استانداردهای لازم و همچنین مطالبه عمومی مردم، هنوز به‌طور شفاف معلوم نیست که پروژه مصلای این شهر چه زمانی خاتمه خواهد پذیرفت تا با حداکثر کارایی ممکن در خدمت شهروندان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که مصلای گچساران پس از گذشت حدود 20سال هنوز هم کامل نشده و در این سال‌ها مردم گچساران چشم به تکمیل پروژه ای دوخته‌اند که می توان گفت از مطالبات جدی و از اولویت های نخست آن ها است،هرچند ساخت مصلای‌ گچساران حکایت دور و درازی دارد، کلنگ ساخت مصلای این شهر برای حضور جمعیت‌های چندهزار نفری و برگزاری مراسمات عبادی، سیاسی، اجتماعی و انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی و آموزشی و همچنین به دلیل مشکلاتی که برگزاری نماز جمعه در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر با آن مواجه بود، به زمین زده شد و حالا بعد از گذشت چندین سال پایان خوشایندی برای این پروژه عظیم قابل تصور نیست.

تاکنون هیچ مسئولی از بهره برداری کامل این مکان عبادی سیاسی سخنی به میان نیاورده است و هنوز مصلای بزرگ امام خمینی (ره)گچساران که به نام آن یگانه دوران نیز مزین گشته است، فرم واقعی خود را پیدا نکرده است و جای این سوال را باقی می‌گذارد که چرا باید ساخت و تکمیل مطلوب یک جایگاه نماز در بام نفت ایران، عمری به چنین درازاپیدا کند؟.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران پیشترها نیز در این خصوص گفته بود:یکی از نگرانی‌های که من و همه نمازگزاران شهرستان گچساران داریم بحث مصلی است،پس از چند سال با چالش هایی که وجود داشت و هزینه‌هایی که انجام شد و انتقادهایی که ما کردیم و برخی‌ها ناراحت شدند و نگرانی‌هایی که به وجود آمد متاسفانه هنوز هم بزرگترین و مهم‌ترین دغدغه نمازگزاران تکمیل این مکان عبادی سیاسی است.

درادامه گلایه های شهروندان گچسارانی را در این خصوص مشاهده کنید.

انتهای پیام/

دغدغه شهروندانی گچساران در خصوص مصلای این شهر دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد

سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ع) در پادگان جی از بزرگراه یادگار امام به پروژه آزادگان متصل می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه بار ترافیکی در بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان آزادی و بزرگراه شیخ فضل اله سنگین است، اگر شاخه غربی به سمت میدان فتح، بلوار بهار و بزرگراه شهید بروجردی افتتاح شود، بزرگراه آیت الله سعیدی و میدان آزادی که با گره‌های ترافیکی روبه‌رو بودند، سبک‌تر خواهد شد.

موسوی پور گفت: در بزرگراه بسیج به علت تردد کامیون‌ها ترافیک سنگین است با اجرای پروژه شاخه شرقی این طرح محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد و در شمال تهران نیز به یک کمربندی نیاز داریم که از کنار کوه‌ها به بزرگراه ارتش متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود
  • عملیات وعده صادق اسرائیل را در چشم جهان تحقیر کرد
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • گزارش سفر رئیسی به سمنان / دیدار با مردم دامغان در مصلای امام خمینی (ره)
  • گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد