Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۲ دانشجوی مناطق سیل‌زده از بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران برخوردار شدند. ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ سیاسی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،‌ به نقل از بنیاد حامیان دانشگاه تهران، طی سال جاری 42 دانشجوی مناطق سیل‌زده از بورسیه این بنیاد برخوردار شدند.

از این تعداد 29 نفر با معرفی معاونت دانشجویی دانشگاه و 13 نفر نیز از سوی معتمدین برای دریافت بورسیه معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانشجویان به مدت 10 ماه ماهانه مبلغ 200 هزار تومان دریافت می‌کنند.

اختصاص 39 هزار میلیارد ریال برای جبران خسارات ناشی از سیل سال 98بررسی علل سیل اخیر در استا‌ن‌های سیل‌زده توسط دانشجویان دانشگاه تربیت مدرسواحد‌های دانشگاه آزاد در پویشی 1200 مسکن برای سیل‌زدگان می‌سازند

گفتنی است، بخشی از مبلغ بورسیه تا سوم تیرماه سال جاری به حساب دانشجویان مذکور واریز شده است و مابقی نیز تا دو ماه آینده واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

R1541/P/S1/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیل دانشگاه تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل دانشگاه تهران سیل دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته امین، مدیر کل اداره مهارت دانشگاه و دبیر علمی دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران امروز در نشست خبری دومین نمایشگاه کار این دانشگاه اظهار کرد: انتخاب و جذب و استخدام نیروی انسانی متعهد و باانگیزه، چالش اساسی سازمان‌ها به شمار می‌آید، همچنین از دغدغه دانشجویان می‌توان به ارتباط رشته تحصیلی دانشجویان با شغل خود اشاره کرد، پس نمایشگاه بازار کار، انتخاب هوشمندانه بازار کار را در بین دانشجویان ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: بیش از ۱۰ هزار دانشجو و فارغ‌التحصیل در اولین نمایشگاه بازار کار دانشگاه تهران که سال گذشته برگزار شد، حضور داشتند. با ارزیابی‌های انجام شده متوجه شدیم که درصد خوبی از رضایت دو سویه بین دانشجویان و صنایع در قالب استخدام، کارآموزی، حمایت از پایان نامه‌ها و ... وجود داشته است.

امین تصریح کرد: امیدواریم امسال بتوانیم برنامه‌های مفرح‌تر و شادتری در نمایشگاه بازار کار دانشگاه تهران داشته باشیم. نه تنها این نمایشگاه فرصتی را برای جذب نیروی استخدامی به وجود آورد، بلکه ایجاد کنسرسیوم‌های بین سازمان‌ها برای تبادل نیروی انسانی و دانش یکی از اهداف ما بود؛ بنابراین امسال روی این موضوع تمرکز بیشتری خواهیم داشت و شعار خود را هم بر آن اساس انتخاب کردیم.

وی گفت: ارائه تنوع رشته و فرصت‌های شغلی شرط مهم دانشگاه تهران برای سازمان‌های مختلف در نمایشگاه بازار کار است، وظیفه دانشگاه تهران هم حمایت از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان جویای بازار کار است تا با نیازمندی سازمان‌ها و صنایع آشنا شوند.

امین ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱۰ هزار دانشجو از ۳ روز نمایشگاه بازدید کردند و از ۵ هزار رزومه به صنایع و شرکت‌ها توانستیم برای ۴۹۰ دانشجوی رشته‌های فنی و علوم انسانی از قبیل حسابداری و مدیریت فرصت شغلی فراهم کنیم.

امین گفت: از امروز درگاه سامانه باز و کارجویان و کارفرمایان می‌توانند ثبت‌نام کنند، ملاک ما این است که سازمان‌هایی که می‌توانند فرصت‌های شغلی متنوعی ارایه دهند حضور داشته باشند از این رو از طیف وسیع تری از سازمان‌ها در این نمایشگاه استفاده کردیم.

کد خبر 6085356

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری