Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادتیان خطاب به شهردار و شورای اسلامی شهرلنده گفت: وضعیت اسف بار آسفالت کوچه ها و خیابان های شهرک فجر به گونه ای است که در آینده نزدیک دادستانی در راستای وظایف قانونی خویش اقدام به برخورد قاطع با مسئولان کم کار خواهد کرد و عملکرد ادارات نیز مورد نظارت و بازرسی قرار خواهند گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، به همت جمعی از جوانان انقلابی شهرستان لنده دومین همایش گام دوم انقلاب با رویکرد نقش قوه قضائیه در تحقق گام دوم انقلاب با حضور امام جمعه موقت ، رئیس دادگستری شهرستان و مسئولان و اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان این شهرستان در اداره تبلیغات اسلامی  لنده برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدایی این همایش احمد مرادی نزاد از فرهنگیان شهرستان لنده با قرار گرفتن در پشت تریبون به بیان اهداف گام دوم انقلاب و وظیفه جوانان در باب تحقق این موضوه پرداخت.

وی در ادامه از ریاست دادگستری شهرستان لنده خواست تا به مسئله ورزش شهرستان لنده و تعطیلی چهارساله لیگ فوتبال و سرگردانی ورزشکاران ورود پیدا کند.

مرادی نژاد در ادامه از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده نیز خواست تا ضمن رسیدگی به مشکلات عمومی جامعه نظیر عدم آسفالت خیابان ها و کوچه و کمبود شن و ماسه در شهرستان لنده ورود قاطعانه داشته باشد و این مطالبه عمومی را پیگیری نماید.

در ادامه نیز عبداله سعادتیان با حضور در پشت تریبون گام دوم انقلاب را یکی از مهمترین محورها و شاخص های دانست که همه ما اعم از مسئول و غیر مسئول باید در جهت تحقق آن گام برداریم.

وی افزود: حرکت جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مهمترین شاخص های است که باید جوانان آن را مد نظر داشته و درجهت تحقق هرچه بهتر آن تلاش کنند.

رئیس دادگستری شهرستان لنده تصریح کرد: افزایش 7درصدی طلاق در شهرستان لنده ناشی از عدم شناخت زوجین از همدیگر، مشکلات چشم و هم چشمثی، افزایش تورم و قیمت سکه، دخالت های والدین و اطرافیان و بخشی نیز ناشی از حضور زوجین در فضای های مجازی است.

وی افزود: میزان پرونده های ورودی به دادگستری شهرستان لنده در سال گذشته بیش از چهارهزارپرونده بوده است که برای بیش از 15هزارنفر ابلاغیه الکترونیکی و سنتی برای پرونده های مختلف صادر شده است که از این تعداد پرونده و این میزان ابلاغیه ناشی از این است که در هر پرونده چندین متهم و مجرم وجود داشت که برای همه ابلاغیه و حکم صادرشده است.

سعادتیان خطاب به شهردار و شورای اسلامی شهرلنده گفت: وضعیت اسف بار آسفالت کوچه ها و خیابان های شهرک فجر به گونه ای است که در آینده نزدیک دادستانی در راستای وظایف قانونی خویش اقدام به برخورد قاطع با مسئولان کم کار خواهد کرد و عملکرد ادارات نیز مورد نظارت و بازرسی قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص وضعیت جاده ارتباطی شهرستان نیز به مسئولان راه و شهرسازی و راهداری نیز هشدار داد که باید مشکلات و ایمن سازی جاده های نیز هرچه سریعتر در دستور کار قرار گیرد.

رئیس دادگستری در خصوص مشکلات ورزش شهرستان لنده تصریح کرد: در سنوات گذشته با احضار مسئولان حوزه ورزش چه در سطح استان و چه در سطح شهرستان با همکاری فرمانداری هشدارهای لازم داده شده است که نتایج ان باعث تغییر و تحولاتی در حوزه ورزش شده است که سایر مسائل به خصوص قضیه هیئت فوتبال نیز یکی از همین مسائل بوده است.

وی در ادامه گفت: در خصوص مطالبات عمومی مردم از مسئولان باقاطعیت ایستاده ایم ولی شرایط اقتصادی و وضعیت اعتبارات نیز باید در نظر گرفته شود.

در ادامه نیز لوح تقدیری از طرف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده و یک جلد قرآن و یک جلد نهج البلاغه از طرف جوانان انقلابی شهرستان لنده به ریاست دادگستری شهرستان لنده به پاس خدمات ارزنده وی اهدا شد.

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

 

                                           
                   

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید

دادستان بم گفت: باید جلوی مصرف بی رویه آب بخصوص در بخش کشاورزی گرفته شود و دستگاه قضایی آماده هر گونه کمک در برخورد با مسرفین آب است نه اینکه چوب لای چرخ صنعت گذاشته شود، زیرا با به خطر افتادن صنعت، شاهد تبعات و مشکلات اجتماعی آن در منطقه خواهیم بود.

 به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان بم در سالجاری با موضوع رفع موانع تولید با حضور رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان کرمان و جمعی دیگر از مسئولین در محل دادگستری شهرستان بم برگزار و درباره حل مشکلات آب شهرستان‌های بم و بروات هم اندیشی شد. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در این جلسه ضمن اشاره به شعار سال و تاکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به اهمیت تولید گفت: متاسفانه تصمیماتی که بر فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم گرفته شده است، خلاف قوانین و مقررات است و هیچ تناسبی با شعار امسال ندارد و لزوم بازبینی در خصوص این قبیل تصمیمات که مخل جهش تولید است را می‌طلبد. 

بهنام جعفری زاده با توجه به اهمیت صنعت و تولید در شهرستان بم، اظهار داشت: شهرستان بم برای رشد و توسعه خود وابسته به دو عنصر اساسی کشاورزی و صنعت است و هر گونه اخلالی در این دو عنصر این شهرستان را با مشکل مواجه می‌کند. 

او ضمن انتقاد از فسخ قرارداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی افزود: باید جلوی مصرف بی رویه آب بخصوص در بخش کشاورزی گرفته شود و دستگاه قضایی آماده هر گونه کمک در برخورد با مسرفین آب است نه اینکه چوب لای چرخ صنعت گذاشته شود، زیرا با به خطر افتادن صنعت، شاهد تبعات و مشکلات اجتماعی آن در منطقه خواهیم بود. 

جعفری زاده در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولین با اتخاذ تدابیر درست در جهت تحقق شعار سال تلاش کنند و دستگاه قضایی هم در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود. 

گفتنی است در این جلسه بر حل وضعیت تملک روستا‌های انجیرک و نیسان، ایمنی سازی مسیر کانال سد نسا و آبرسانی به باغاتی که چاههایشان پلمپ گردیده تاکید و تصمیماتی در جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • هشدار قاطع معاون اول رئیس جمهور به اسرائیل
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب