Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، مجتبی منتظری اظهار کرد: با اعلام خبر حریق در دانشگاه علوم پزشکی در ساعت 10:40 دقیقه صبح امروز، 4 تیم از سه ایستگاه آتش نشانی قزوین به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، آزمایشگاه دانشکدۀ علوم پایۀ دانشگاه علوم پزشکی قزوین که در طبقۀ همکف قرار داشت به دلایل نامعلومی دچار حریق شد، شدت انفجار به قدری بود که شیشه‌ها و درها دچار شکستگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین با بیان اینکه هنوز علت حادثه مشخص نیست تأکید کرد: در این حادثه یک دانشجوی خانم از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی و دانشجوی دیگری نیز به دلیل انفجار دچار شوک شده بودند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

آزمایشگاه تشریح دچار حریق شده است

از سوی دیگر مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز با تأیید وقوع این حادثه گفت : حادثه در آزمایشگاه تشریح رخ داده و علاوه بر اینکه آزمایشگاه به طور کلی آسیب دیده است، اتاق‌های مجاور نیز به صورت جزئی دچار خسارت شده‌اند.

این در حالیست که بر خلاف گفته‌های رئیس سازمان آتش نشانی، ارداقیان عنوان کرد تنها یک نفر در محل حادثه حضور داشته و مصدوم شده است.

علت حادثۀ انفجار آزمایشگاه هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ هفته سلامت در قم نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مصری رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: شعار امسال سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت عنوان کرد و افزود: با این طرح سلامت در خانواده شکل می‌گیرد و خانواده که فعال شود سلامت به جامعه تسری پیدا می‌کند.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی قائده‌مند که دنیای غرب در صدد منحل کردن آن است باید احیا شود و این در گرو سلامت خانواده است.

مصری تصریح کرد: سلامت هم حق است هم وظیفه همگانی است و ارتقای سواد سلامت از محور‌های مهم هفته سلامت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: جوانی جمعیت، توجه به کرامت انسانی، سلامت روان و مسئولیت پذیری اجتماعی از محور‌های اصلی برنامه‌های هفته سلامت است.

در پایان مراسم با اهدا تندیس سلامت از فعالان حوزه سلامت تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • زنگ هفته سلامت در قم نواخته شد