Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@06:47:58 GMT

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۴۰۳۲

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه انتخاب شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با حضور قائم مقام کمیته امداد و جمعی از مسئولان استانی امروز برگزار شد. ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: در طی مسئولیت به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) تلاش‌هایی انجام شد که نتیجه آن کسب رتبه‌ اول استان کرمانشاه در حوزه اشتغال و خودکفایی در کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین خدرویسی با اشاره به اینکه کرمانشاه از نظر منابع نسبت به استان‌های دیگر تناسب مالی ندارد اما دارای مردم سخاوتمندی است بیان کرد: استان کرمانشاه رتبه اول کمک و همیاری به مردم سیل‌زده کشور را دارد  و کمک‌های مردم این استان در ماه رمضان با رشد 450درصدی رتبه اول کشور را نسبت به سرانه جمعیت کسب کرد.

وی با بیان اینکه در 4 سال گذشته حدود 400میلیارد تومان در حوزه اشتغال برای مددجویان از منابع امدادی، منابع بانکی و دولتی استفاده شده است عنوان کرد: در 30 سال گذشته این مبلغ در استان کرمانشاه در حوزه اشتغال هزینه نشده و این مبلغ بی‌سابقه است.

مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از 7هزار واحد مسکن تحویل مددجویان کمیته امداد شد بیان کرد: استان کرمانشاه در حوزه مشارکت‌های مردمی در رتبه اول قرار گرفته است و این نتیجه همکاری و همیاری تمام طبقات مردمی با کمیته امداد است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مراسم با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در زلزله سال گذشته تجربه موفقی را از خود نشان داد‌، اظهار داشت: تمام استان‌های درگیر سیل امسال از تجربه موفقیت آمیز استان کرمانشاه در خروج از بحران زلزله استفاده کردند.

سید منصور برقعی با بیان اینکه همدلی زیادی با دستگاه‌های اجرایی در استان کرمانشاه وجود دارد، عنوان کرد: استان‌های سیل‌زده هنوز سرعت کرمانشاه را در بازسازی پیدا نکرده‌اند و نیازمند مشاوره از مدیران کرمانشاهی در زمینه بازسازی در مناطق سیل‎زده خواهند بود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه توسعه یافتگی اقتصادی سریع و سالمی خواهد داشت افزود استان کرمانشاه جز استان‌های برتر در کمک و همیاری به مناطق سیل زده بود و کمیته امداد در زمینه تبیین و نهادینه کردن نقش و تأثیر مشارکت‌های مردمی نسبت به فقرزدایی در جامعه تمام تلاش خود را بکار گیرد.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در این مراسم گفت: انتظار مجمع نمایندگان استان از مجموعه مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) بررسی و شناخت انواع محرومیت‌های مادی و معنوی و تامین نیازهای حمایتی، معیشتی و ارتقای سطح زندگی مددجویان و شناسایی افراد و خانواده‌های نیازمند حمایت در شهرها و روستاها و عشایر است.

بوشهر| تامین مسکن مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استتوزیع سبد کالا ویژه مددجویان کمیته امداد در فصل تابستانتوصیه نماینده ولی‌فقیه در گیلان به مسئولان کمیته امداد؛ ‌به درد و دل مردم ‌گوش دهید

‌مدیرکل کمیته امداد ‌استان کرمانشاه با بیان اینکه در استان کرمانشاه بیش از 70درصد اعتبارات کمیته امداد در حوزه سلامت خانواده است، اظهار داشت: توانمند‌سازی و کارآفرینی، تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ کار و تلاش از پایه‌های اساسی خدمت رسانی کمیته امداد ‌است.

محسن رخصی صداقت و درستی در رفتار و کردار را سرلوحه کاری هر منصب برشمرد و بیان کرد: خدمت در نظام اسلامی توفیق بزرگی است و خدمت‌رسانی به محرومان جامعه خدمتی مضاعف است و به طور حتم کاری که با درستی آغاز شود همواره با درستی و پایانی خوب به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک خدمت به قشر محروم و نیازمند نه تنها موجب سعادت بشری است بلکه دستورات خداوند تبارک و تعالی را اجراء کرده‌ایم و خدمت به این قشر که از ولی نعمتان انقلاب و جامعه هستند بسیار ارزشمند و جایگاه بالایی نزد ایزد منان دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از دستگاه‌های مختلف خواست تا مثل همیشه یاری‌گر کمیته امداد امام خمینی (ره) باشند تا به مردم خدمت کنند و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور روز به روز شاهد افزایش مراجعان به کمیته امداد امام خمینی(ره) هستیم که تمام دستگاه‎های اجرایی برای خدمات‌رسانی به مردم با کمیته امداد همیار باشند.

در این مراسم از خدمات حسین خدرویسی قدردانی و محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه شد.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه با اشاره به فعالیت‌های این کمیته در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه قرار گرفته است و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.



وی با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی (ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.



تیموری افزود: ارتباط با نهاد‌ها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.



سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد