Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@13:21:01 GMT

احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان کشور

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۴۲۲۷

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع "سیلاب" در ۴ استان کشورمان طی امروز و فردا هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از امروز یکشنبه 9 تیر ماه به سبب بارش باران، گاهی رعدو برق و وزش باد شدید، احتمال آب گرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیلها در استان‌های ساحل دریای خزر به شرح ذیل پیش‌بینی می‌شود:

یکشنبه 98/04/09: گیلا ن و غرب مازندران      دوشنبه 98/04/10 :گیلان، مازندران، گلستان   همچنین در بعدازظهر یکشنبه و اوایل روز دوشنبه در استان  اردبیل و شمال آذربایجان شرقی رگبار و رعدوبرق و احتمال سیلاب ناگهانی مسیلها و رودخانه‌ها  پیش‌بینی می‌شود؛ از این‌رو به هموطنان عزیز توصیه می‌شود از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیلها خودداری کنند و به سازمانها و ارگانهای ذیربط توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی را به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند

براساس اعلام ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه ۲۸ تا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳، استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و یزد مستعد وقوع سیلاب خواهند بود.

عمده سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان پیش‌بینی می‌شود.

البته جزایر هرمزگان نیز در کانون‌های بارشی قرار دارند.

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو اعلام کرد: توجه و اجرای ملاحظات توصیه شده ستاد مدیریت بحران وزارت نیرو توسط مسئولان مربوط و مردم ضروریست.

روز گذشته (یکشنبه) نیز ستاد سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای، نسبت به احتمال وقوع سیل در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان هشدار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • هشدار جدی هواشناسی به ۴ استان ؛ سیل و طوفان در راه است
  • تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۲۸؛بارش شدید و سیلاب در نوار جنوبی
  • هشدار لغزندگی در جاده‌های ۷ استان
  • مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند
  • هشدار سازمان هواشناسی: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
  • هشدار/ پیش‌بینی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور