Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ تیم‌های برزیل، ایران، روسیه، فرانسه، لهستان و آمریکا (به عنوان کشور میزبان) توانستند جواز حضور در مرحله پایانی این بازی‌ها را کسب کنند.
 با بازی‌هایی که صبح امروز در چارچوب مسابقات لیگ ملت‌های والیبال برگزار شد، چهره ۶ تیم راه یافته به مرحله نهایی این بازی‌ها مشخص شد.
در مهم‌ترین این مسابقات تیم فرانسه موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد ایتالیا بگذرد تا خیال لهستان را بابت صعود به مرحله نهایی راحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تنها یک بازی تا پایان دور مقدماتی مسابقات مانده، ایتالیا در صورتی که بتواند مقابل برزیل به برتری برسد، ۹ برده خواهد شد و به لهستانی که ۱۰ برد دارد نخواهد رسید.
به این ترتیب و با توجه به جدول مسابقات، تیم‌های برزیل، ایران، روسیه، فرانسه، لهستان و آمریکا (به عنوان کشور میزبان) توانستند جواز حضور در مرحله پایانی این بازی‌ها را کسب کنند.
ایران دو روز پیش موفق شده بود به عنوان نخستین تیم جواز حضور در فینال این بازی‌ها را کسب کند. تیم ملی ایران در آخرین بازی خود و از ساعت ۱۸:۳۰ امروز به مصاف آمریکا می‌رود.
مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از روز جمعه آغاز و تا نهم تیرماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های آرژانتین، استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، ژاپن، لهستان، پرتغال، روسیه (قهرمان دوره گذشته مسابقات)، صربستان و آمریکا ۱۶ تیم حاضر در مرحله مقدماتی مسابقات هستند که پس از پنج هفته رقابت، ۶ تیم برتر راهی مرحله نهایی خواهند شد. مرحله نهایی مسابقات به میزبانی آمریکا از ۱۹ تا ۲۳ تیرماه برگزار و تکلیف قهرمان مشخص خواهد شد.

نتایج کامل روز دوم لیگ ملت‌های والیبال:
آرژانتین ۲ – ۳ روسیهاسترالیا ۳ – ۱ چینآمریکا ۳ – ۱ صربستانآلمان ۱ – ۳ لهستانبلغارستان ۰ – ۳ ایرانفرانسه ۳ –۱ ایتالیا برزیل ۳ – ۰ کانادا 
برنامه کامل روز سوم لیگ ملت‌های والیبال:
چین – روسیه ساعت ۰۷:۳۰ استرالیا – آرژانتین ساعت ۱۰:۳۰ آلمان – ژاپن ساعت ۱۶:۳۰ ایران – آمریکا ساعت ۱۸:۳۰ لهستان – پرتغال ساعت ۱۹:۳۰ صربستان – بلغارستان ساعت ۲۲:۱۰ کانادا – فرانسه ساعت ۲۳:۳۰ برزیل – ایتالیا ساعت ۰۲:۳۰
تیم ملی ایران در مرحله نهایی با چه تیم‌هایی هم گروه می‌شود
در مرحله نهایی رقابت‌ها ۶ تیم در دو گروه سه تیمی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که گروه بندی رقابت‌ها به دو شکل صورت می‌گیرد.
حالا که مسجل شده آمریکا در میان ۶ تیم نهایی جایی نخواهد داشت در این شرایط آمریکای میزبان در گروه B. با تیم‌های دوم و سوم جدول هم گروه می‌شود. گروه A. نیز از تیم‌های اول، چهارم و پنجم تشکیل می‌شود.

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

طرفداری | برنامه مسابقات جام حذفی مشخص شد.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان

فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران- مس سونگون ورزقان- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز

ملوان بندر انزلی- سایپا تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی

آبی پوشان جنوب- فولاد مبارکه سپاهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی