Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری به منظور بررسی ظرفیتهای سرمایه گذاری ایدرو در آذربایجان غربی با محمد باقر عالی رئیس  هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) دیدار نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی؛ در این نشست که با هدف معرفی ظرفیتهای استان و دعوت از ایدرو برای سرمایه گذاری در استان تشکیل شد، مقرر گردید تا کمیته ای مشترک با ایدرو به منظور معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری آذربایجان غربی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) در آذربایجان غربی سرمایه گذاری نداشته لذا این دیدار در راستای دعوت از این سازمان برای سرمایه گذاری در ایجاد مجتمع های پایین دست پتروشیمی، تولید پنل و سلول های خورشیدی و تولید کامپاند های تاخیرانداز شعله و نیز سرمایه گذاری در واحدهای نیمه تمام استان از جمله صنعت فولاد صورت گرفت.

حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز در این دیدار استاندار شهریاری را همراهی می کرد.

گفتنی است در راستای فعال سازی سیاست رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان و نیز ظرفیتهای سرمایه گذاری استان هفته پیش نیز وزیر صنعت،معدن و تجارت به آذربایجان غربی سفر کرده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ایدرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت بهاره چغندرقند در آذربایجان‌غربی آغاز شد

علی دیانتی معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز کشت بهاره چغندرقند در استان، گفت: سطح ابلاغی برای کشت چغندرقند در استان نسبت به پارسال هزار هکتار کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه امسال آرایش کشت مورد نظر به صورت ۵۰ در ۲۵ یا ۴۰ در۶۰ به کشاورزان و کارخانه داران ابلاغ شده، ادامه داد: آبیاری قطره‌ای یا نوار تیپ نیز نوع آبیاری مورد نظر برای این محصول است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: این وضعیت به هر یک از بوته‌های چغندرقند امکان می‌دهد که به حداکثر نور و مواد غذایی دست یابند و کمترین رقابت بین گونه‌ای را داشته باشند و در نهایت به حداکثر ظرفیت رشد و تولید خود برسند.

دیانتی با اشاره به اینکه انجام عملیات مکانیزه داشت مزرعه از قبیل کوددهی، مبارزه با آفات و برداشت مکانیزه توسط ماشین آلات در آرایش کشت مورد توجه است، افزود: صرفه جویی ۳۰ درصدی در مصرف آب افزایش تراکم بوته و سهولت در اجرای سیستم آبیاری تیپ از مزایای این نوع ابیاری است.

وی گفت: این اقدام در راستای کمک به احیای دریاچه ارومیه و بالا بردن راندمان آبیاری در کشت قرار دادی انجام می‌شود و تمامی مطالبات چغندر کاران استان نیز پرداخت شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی به کشاورزان توصیه کرد: منابع کودی را با مراجعه به مراکز تامین کنند و به محض مساعد شدن هوا آن را مصرف کنند.

وی با اشاره به محصولاتی که در کشت بهاره کاشت می‌شود، افزود: حبوبات، نباتات علوفه‌ای و چغندرقند بخشی از این محصولات هستند که در کنار انواع سبزی و صیفی جات کاشته می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • کشت بهاره چغندرقند در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان در عشق‌آباد
  • توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه