Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه بادران از یک باشگاه هم نام خود شکایت می کند.

طرفداری- باشگاه بادران درصدد شکایت از یک مجموعه است که با تست‌گیری در رده های پایه از نام این باشگاه سوءاستفاده کرده است.

به گزارش تسنیم، باشگاه بادران اعلام کرد که به زودی از مجموعه بادران ایرانیان شکایت خواهد کرد. این مجموعه با سوءاستفاده از نام باشگاه بادران از بازیکنان مختلف در رده پایه تست می‌گیرد که فعالیت آنها مرتبط با باشگاه بادران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است باشگاه بادران به‌زودی با جمع‌آوری مستندات لازم، از مجموعه بادران ایرانیان شکایت کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز یک سریال جدید از فردا

مجموعه نمایشی «اعتبار» با بازی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو و ... از جمعه شب پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران سیما، این سریال کوتاه ۶ قسمتی محصول ۱۴۰۱ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هادی رحیمی در شب‌های قدر روی آنتن می‌رود. 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «امین تاجیک مرد میانسال و معتمد محل است که کارخانه فرش دارد و در خیریه‌ای که مخصوص آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد است فعالیت می‌کند. تمام پول‌هایی که برای خیریه جمع می شود به حساب امین تاجیک واریز می شود و در روزی که باید زندانیان را آزاد کند، حساب هایش بلوکه می شود و خودش هم به اتهام فساد مالی به زندان می‌افتد. امین در زندان با جوانی به نام سعید آشنا می‌شود که قبلا پدرش بارها برای آزادی او اقدام کرده اما هر دفعه امین به جای او یکی دیگر را در لیست اضافه می‌کرد و ...»

مجموعه نمایشی «اعتبار» شب‌های قدر از شبکه تهران سیما پخش می‌شود. این مجموعه از روز جمعه ساعت ۱۹ پخش می‌شود و زمان بازپخش آن همان شب ساعت ۲۳ و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علی مطهری انتظار دارد همه مطابق کتاب «مسئلۀ حجاب» پدرش زندگی کنند | «صدای ملت» که نباید علیه مهم‌ترین پایه‌ هویتی ملت موضع‌گیری کند
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • ◄ تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر / ثبت بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه های استان تهران
  • «اعتبار»، از شبکه تهران
  • کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران
  • ثبت بیش از۳میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان تهران/ کاهش ۴۳درصدی تصادفات درون شهری
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه ای
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد