Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نمایشنامه  "اتاق ۱۲۱۶" براساس متنی از کیوان صباغ و به کارگردانی علی برجی درتماشاخانه سرو نمایشنامه‌خوانی خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس، این نمایشنامه خوانی که در سالروز واقعه خونین حمله ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای مسافربری ۶۵۵ ایران ایر اجرا خواهد شد، ادای دینی ازسوی هنرمندان تئاترمقاومت کشور به شهدای این واقعه و محکوم نمودن این فاجعه تروریستی از سوی ایالات متحده امریکا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی برجی کارگردانی این نمایشنامه خوانی رابرعهده دارد و الهام هادیان، داوود شمس، مریم کوچک خانی، بهارک توسلی و علی برجی نقش خوانان این نمایشنامه خوانی هستند.

این نمایشنامه خوانی از روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه مصادف با سالروز این حمله تروریستی به مدت ۳ روز تا ۱۴ تیرماه ازساعت ۱۸ در تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به عنوان مرکز تخصصی نمایش‌های ارزشی با مضامین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، با ظرفیت ۱۵۰ نفر در خیابان آیت الله طالقانی، نرسیده به تقاطع خیابان شهید مفتح، جنب ایستگاه مترو طالقانی قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فیلم| تیراندازی به دختر فلسطینی به بهانه تلاش برای حمله
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو