Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز - یکشنبه - در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرک امام رضا (ع) چیتگر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دو شهید گرانقدر در سنین ۱۸ و ۲۲ سالگی برای درهم کوبیدن دشمن متجاوز وارد عرصه شدند و ما امروز از این عزیزان درس شجاعت، ایستادگی، مقاومت و پایداری می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدا برای شرف، ناموس، مکتب، دفاع از انقلاب و اسلام و حدود و ثغور کشور تا پای جان ایستادند، تا ما امروز سرمان را بالا بگیریم و با افتخار در مکتب جهاد و شهادت گام برداریم.

مجله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران (۱۳۵۹-۱۳۶۷) |  مجله زندگینامه شهدای دفاع مقدس | مجله روایات و خاطرات جنگ تحمیلی

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه امروز شرف غیرت و پیروزی ما در گرو ادامه راه شهداست، یادآور شد: جایگاهی که امروز در جهان داریم، متأثر از رشادت شهدای عزیز است.

امیر دریادار سیاری تصریح کرد: اگر رشادت و دلاورمردی این عزیزان نبود، وضعیت امروز ما همچون دوران قاجار در کمترین سطح، ضعف و زبونی سپری می‌شد که هر از گاهی بخشی از کشور جدا می‌شد و در مقابل، کاری صورت نمی‌گرفت.

کد خبر 445955

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهید دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناف هاشمی: افتخارآفرینان اصلی شهدا هستند

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مراسم روز شهدای ورزشکار گفت: در کنار قبور شهدایی هستیم که با سادگی در جنگ، حاضر شدند، افتخارآفرینان اصلی شهدا هستند که مدال‌شان پلاکشان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با یکم اردیبهشت روز تولد شهید ابراهیم هادی که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است مراسم بزرگداشتی از سوی کمیته ملی المپیک از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح امروز در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مسئول بسیج ورزشکاران، جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی، خانواده‌های معزز شهدا، مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد.

مناف هاشمی در این مراسم ضمن خیرمقدم ویژه به مادران، پدران و خانواده شهدای حاضر در این مراسم اظهار کرد: جامعه ورزش امروز با افتخار این مراسم را برگزار کرد. در کنار قبور شهدایی هستیم با سادگی در جنگ، حاضر شدند و افتخارآفرینان اصلی شهدا هستند که مدال‌شان، پلاکشان است. آن‌ها جان خود را فدا کردند تا ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک افزود: باید از جامعه و کشوری که چنین جوانانی دارد الگو و درس بگیریم و یادمان باشد که افتخارآفرینی امروز جامعه ورزش را مدیون جانفشانی شهدا هستیم. باید کاری کنیم که یاد و خاطره این عزیزان هیچ‌وقت فراموش نشود.

در ادامه این مراسم کیک تولد شهید ابراهیم هادی توسط برادر هادی، برادر شهید طوقانی و مادر شهید نوفلاح و برادر شهید رضایی مجد بریده شد.

منبع: ایرنا کد خبر 746131

دیگر خبرها

  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • ۵۰ یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است
  • مناف هاشمی: افتخارآفرینان اصلی شهدا هستند