Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داوود محمدی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح تصفیه خانه فاضلاب در شهر محمود آباد نمونه قزوین که ظهر یکشنبه با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، زاهدی استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران صنعت آب و برق استان برگزار شد گفت: اجرای این طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی از نمونه‌های موفقی است که می‌تواند در سایر شهرهای استان نیز عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امروز همه با محدودیت منابع مالی دولت آشنا هستند و بدون شک بدون مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی قادر به اجرای بسیاری از طرح‌ها نیستیم و حداقل سال‌ها زمان لازم خواهد داشت لذا با استفاده از تجربه موفق در تصفیه خانه محمود آباد می‌توانیم این طرح را در اقبالیه، محمدیه، شریفیه و مهرگان هم با کمک بخش خصوصی اجرا کنیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در استان دو سد مهم نهب و بالاخانلو در دست احداث است که می‌تواند منابع آبی استان در سال‌های آینده را تأمین کند.

محمدی گفت: طرح مهم انتقال آب سد طالقان برای تأمین آب شرب ۱۴ شهر و ۱۹۴ روستا از دیگر کارهای خوبی است که با تخصیص ۶۰ میلیون مترمکعب نیاز آب شرب شهرها و روستاهای یاد شده برطرف می‌شود.

کد خبر 4654356

منبع: مهر

کلیدواژه: داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ارتقای کیفی مزارع گندم آبی در استان قزوین اجرا می‌شود

حسن جلیلوند مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح ارتقای کیفی در سطح ۲۵۰ هکتار از مزارع گندم آبی شهرستان البرز با همکاری کارخانه شمس آذر و با استفاده از کود‌های ریز مغذی و پایش مبارزه به موقع با افات در مزارع یاد شده اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: از مزایای اجرای این طرح می‌توان به ارزیابی ارتقای کمی و کیفی محصول گندم و ارزیابی تاثیر مراقبت‌های فنی در مرحله داشت بر روی کیفیت نانوایی در گندم اشاره کرد.

جلیلوند اضافه کرد: در صورت موفقیت این طرح و تعمیم نتایج آن در کل مزارع استان، پیش بینی می‌شود پیشرفت قابل توجهی در کیفیت آرد حاصل از محصول گندم استان ایجاد شود.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سال زراعی جاری ۴۷ هزار و ۱۹۴ هکتار از مزارع استان به گندم آبی اختصاص دارد که پیش بینی می‌شود بیش از ۲۴۰ هزار تن محصول گندم آبی از این میزان سطح زیرکشت برداشت شود.

جلیلوند افزود: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد مزارع گندم آبی استان در مرحله ساقه دهی می‌باشد که بهترین زمان برای اجرای مدیریت بهینه تغذیه و مبارزه با آفات می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • عرضه پساب به صنایع سالانه ۳۵۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد
  • هربار بیمارستان، ما را مؤاخذه می‌کند آرزوی مرگ می‌کنیم/ ضرورت حمایت از زنجیره تامین دارو و تجهیزات پزشکی
  • کمر تأمین‌کنندگان تجهیزات پزشکی شکست/ رئیس جمهور درد زنجیره تأمین دارو را درمان کند
  • کمر تأمین کنندگان تجهیزات پزشکی شکست
  • زنجیره تأمین دارو و تجهیزات پزشکی را دریابید
  • بیش از 18 هزار کنتور آب در استان بوشهر تعویض شد
  • بیش از ۱۸ هزار کنتور آب در استان بوشهر تعویض شد
  • چرا امکان تأمین آب شرب از سد مارون وجود ندارد؟
  • گفتگوی دولت و بخش خصوصی برای رشد اقتصادی
  • طرح ارتقای کیفی مزارع گندم آبی در استان قزوین اجرا می‌شود