Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@13:23:23 GMT

از بارسا تا اروگوئه، 54 روز جهنمی برای سوارز

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۵۳۷۳

از بارسا تا اروگوئه، 54 روز جهنمی برای سوارز

پس از شکست شب گذشته اروگوئه برابر پرو در کوپا آمه ریکا، غمگین ترین بازیکن زمین کسی نبود جز لوئیس سوارز.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه که توانسته بود با اقتدار از گروهش راهی یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا شود، شب گذشته پس از تساوی بدون گل در 90 دقیقه برابر پرو، با پنالتی ای که لوئیس سوارز از دست داد، با جام وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمتر کسی تصور می کرد اروگوئه برابر پرو تیم حذف شده باشد.

 

 

 

 

پنالتی ای که سوارز به بدن گلر پرو کوبید، در نهایت حکم حذف آبی ها را امضا کرد تا دو ماه جهنمی برای ستاره بارسلونا تکمیل شود. او که شخصیبتی جدی دارد، در پایان نتوانست مانع اشک هایش شود و به شدت گریست که نشان از غم بزرگی داشت که تحمل می کرد.

 

 

 

 

35 روز پیش او از روی سکوها شاهد شکست 2-1 بارسا از والنسیا در فینال کوپا دل ری بود و به دلیل جراحی روی زانویش نمی توانست در میدان حاضر باشد. 54 روز قبل هم در آنفیلد سوارز در زمین بود ولی نتوانست مانع شکست عچجیب و تاریخی 4-0 آبی اناری ها برابر لیورپول شود. بارسا که بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را 3-0 برده بود، در بازی برگشت غافلگیر شد و با پذیرش 4 گل با لیگ قهرمانان وداع گفت. او پس از همان بازی تن به جراحی داد تا به موقع به کوپا آمه ریکا برسد.

54 روز جهنمی برای سوارز که حالا باید راهی تعطیلات شود و پس از یک ماه کارش برای فصل بعد را استارت بزند.

 

 

 

لوئیس سوارز بارسلونا تیم ملی اروگوئه اروگوئه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لوئیس سوارز بارسلونا تیم ملی اروگوئه اروگوئه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان

در مهم‌ترین دیدارهای دوستانه سه‌شنبه شب فوتبال جهان، اسپانیا و برزیل به تساوی رسیدند و آلمان برابر هلند به پیروزی رسید تا میزبان یورو در حال بازگشت به روزهای اوج باشد.

به گزارش مشرق، سه‌شنبه‌شب، دیدارهای دوستانه مختلفی که در اقصی نقاط جهان برگزار شد و تیم‌های ملی فوتبال مقابل همدیگر محک خوردند.

در مهم‌ترین بازی دوستانه، اسپانیا و برزیل به تساوی ۳-۳ رسیدند.در این دیدار رودری در دقایق۱۲ و ۸۷(پنالتی) و دنی اولمو در دقیقه ۳۶ برای اسپانیا و رودریگو در دقیقه ۴۰، اندریک در دقیقه ۵۰ و لوکاس پاکتا در دقیقه ۷+۹۰ برای برزیل گلزنی کردند.

در دیگر دیدار، آلمان که اول هفته، فرانسه را شکست داده بود، امشب با نتیجه ۲ بر یک هلند را شکست داد تا میزبان یورو ۲۰۲۴ با یولیان ناگلزمان در مسیر بازگشت به اوج باشد.

ماکسیمیلیان میتلستات در دقیقه ۱۱ و نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۸۵ برای آلمان گلزنی کردند و تک گل هلند را جوی ورمان در دقیقه ۴ به ثمر رساند.

در دیگر بازی دوستانه، انگلیس و بلژیک به تساوی ۲-۲ رسیدند. ایوان تونی در دقیقه ۱۷ و جود بلینگام در دقیقه ۵+۹۰ برای انگلیس و یوری تیلمانس در دقایق ۱۱ و ۳۶ برای بلژیک گلزنی کردند.

فرانسه هم در یک دیدار دوستانه برابر شیلی به برتری ۳ بر ۲ رسید. یوسوف فوفانا در دقیقه ۱۹، رندال کولو موآنی در دقیقه ۲۵ و اولیویه ژیرو در دقیقه ۷۲ گلزنان فرانسه بودند و نونز اسپینوزا در دقیقه ۶ و اوسوریو در دقیقه ۸۲ گل‌های شیلی را به ثمر رساندند.

در سایر دیدارهای مهم، پرتغال برابر اسلونی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد، کرواسی ۴ بر ۲ مصر را از پیش رو برداشت و اتریش ۶ بر یک ترکیه را شکست داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش
  • (ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی
  • فوتسال ۴ جانبه ویتنام؛ شکست ایران برابر مغرب در نخستین گام
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش/ شمسایی نگران دفاع باشد
  • شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • قلعه‌نویی به دنبال شکست طلسم تیم ملی ایران در عشق آباد
  • آرائوخو اردوی اروگوئه را ترک کرد