Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، روز یکشنبه هشدار داد تخریب و انهدام ناشی از تغییرات آب و هوایی هر هفته در کره زمین اتفاق می‌افتد و باید اقدامی فوری برای جلوگیری از بروز فاجعه اتخاذ شود.

اخبار بین الملل_ او در نشست آب و هوایی ابوظبی گفت: در خصوص تغییرات اقلیمی جهان با شرایط اضطراری مواجه است. نابودی کره زمین با سرعت بسیار بیشتر از آن چیزی که دانشمندان جهان پیش‌بینی کرده بودند، در حال رخ دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل سازمان ملل افزود: اگر اکنون با فوریت اقدامی نشود اوضاع وخیم‌تر خواهد شد، اما برخی از تصمیم‌گیرندگان در جهان هنوز هم متوجه این خطرات نیستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کره زمین ابوظبی آنتونیو گوترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز

 مردجوان در اقدامی هولناک خودش را جلوی قطار مترو ایستگاه سرسبز انداخت و معجزه آسا زنده ماند.

به گزارش رکنا، ساعت 7:45 دقیقه روز شنبه اول اردیبهشت سال جاری مرد 20 ساله ای در اقدامی ناگهانی وارد حریم ریلی ایستگاه مترو سرسبز شده و زمانی که قطار وارد ایستگاه می شود با این جوان که هیچ مدرک شناسایی همراه نداشته برخورد می کند.

مرد جوان در این حادثه به شدت مصدوم شده بود توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل می شود و مترو تهران صبح امروز این حادثه دقایقی تاخیر داشت که پس از برقراری نظم در ایستگاه مترو ، حرکت قطارها به حالت عادی بازگشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود
  • فیلم/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور
  • تأکید بن زاید و گوترش بر مهار تنش‌ها در منطقه
  • ناسا ۶ ماموریت را برای بررسی تغییرات اقلیمی زمین انتخاب کرد
  • اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • تغییرات اقلیمی و تاثیر آن بر درآمد جهانی
  • تغییرات اقلیمی وتاثیر آن بر درآمد جهانی
  • جلوگیری از یک فاجعه در جنگل سکوتپه با دستور دادستان مرکز استان 
  • دلیل سیل بی‌سابقه دبی؛ تغییرات آب و هوایی یا باروری ابرها؟
  • سیل دبی چه خساراتی بر جای گذاشت؟ + عکس و علت طوفان امارات