Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید اسدی در گفت و گو با برنا در کردستان گفت: این آزمون براساس مجوز سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در چهار رشته شغلی آتش نشان، راننده وسایط نقلیــه سنگین، کاردان آتش نشان و کارشناس آتش نشان در مرداد ماه توسط جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

مدیرکل امور شهری در ادامه خاطر نشان کرد: طی استعلام بعمل آمده از شهرداریهای استان از 30 شهرداری استان، 11 شهرداری نیازمندی خود را به جذب نیـرو در این حوزه اعلام نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس سهمیه استخدامی مذکور در بین شهرداریهای تابعه استان به صورت 2 نفر کارشناس آتش نشان (شهرداریهای بانه و دهگلان هر کدام یک نفر)، 3 نفر کاردان آتش نشان (شهرداری بانه 2 نفر، شهرداری دهگلان یک نفر)، 13 نفر آتش نشان (شهرداری بانه 5 نفر، شهرداریهای قروه و کامیاران هر کدام 2 نفر و شهرداریهای دهگلان، بوئین سفلی، توپ آغاج و حسین آباد هرکدام یک نفر) و 7 نفر راننده وسایط نقلیه سنگین (شهرداری بانه 2 نفر و شهرداریهای بابارشانی، اورامان تخت، صاحب، حسین آباد و دزج هر کدام یک نفر) توزیع شده است.وی در ادامه افزود: زمان ثبت نام از تاریخ 10/4/98 تا 19/4/98 در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir خواهد بود. 

کارت شرکت در آزمون در تاریخ 14 مرداد بر روی سایت مذکور قرار خواهد گرفت و زمان آزمون روز جمعه 18 مرداد ماه تعیین شده است. آزمون 2 مرحلهای می باشد و پس از اعلام نتایج آزمون علمی (به صورت سه برابر ظرفیت)، آزمون عملی در مهلت زمان مقتضی از افراد دارای حد نصاب نمره علمی بعمل خواهدآمد.

داوطلبان میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.hrtc.ir نسبت به دانلود دفترچه راهنمای آزمون و اطلاع از سایر شرایط آزمون اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان آزمون استخدامی استانداری کردستان آزمون استخدامی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی در تمام نقاط دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید باقر موسوی فخر بیان کرد: هم اکنون هیچ نقطه آب گرفتگی در سطح معابر و خیابان‌های شهر دزفول وجود ندارد و تیم‌های عملیاتی شهرداری مشغول انجام ایمن سازی رفع خطر از برخی مناطق گزارش شده هستند.

وی افزود: تمام نیرو‌های عملیاتی، ماشین آلات و ظرفیت‌های شهرداری دزفول و سازمان‌های تابعه آن برای به حداقل رسیدن مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید اخیر به کار گرفته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: بیش از ۳۰۰ نیروی عملیاتی به همراه مدیران، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری دزفول در عملیات رفع آب گرفتگی معابر دزفول مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: شرایط دزفول با فروکش‌کردن بارش‌ها و تخلیه آب از خیابان‌ها به حالت عادی برگشته است و در حال حاضر هیچ مشکلی در این زمینه در سطح معابر این شهر وجود ندارد.

موسوی فخر با اشاره به بازدید‌های میدانی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دزفول اظهارکرد: مناطق مختلفی از دزفول از جمله انتهای بلوار خیبر، آفرینش جنوبی، خیابان اصلی کوی حافظ، میدان موشک، بلوار ولی عصر (عج) و تقاطع پیام آوران و ملاصدرا در پی بارندگی‌های پرحجم بامداد امروز دچار آب گرفتگی شدند که به سرعت این آب گرفتگی‌ها برطرف شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه حجم آب آورد باران بسیار بیشتر از ظرفیت زهکش‌ها و سیستم دفع آب‌های سطحی دزفول بود، گفت: با فروکش کردن بارندگی‌ها طی چند ساعت اخیر، تخلیه آب معابر در این شهر سرعت گرفت و هم اکنون شرایط دزفول به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: هم اکنون شهردار به همراه تیم‌های عملیاتی برای رفع خطر از ساباط میرزاکیان در محل این ساباط حضور دارند ضمن اینکه تیم‌های مختلف در حال گشت زنی در سطح شهر برای شناسایی و ایمن سازی مناطق مختلف هستند.

دیگر خبرها

  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • شتر‌ها حادثه ساز شدند
  • از کدام دروس در کنکور ۱۴۰۳ سوال طرح نمی‌شود؟
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • آماده‌باش ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی اصفهان
  • ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی آماده‌باش هستند
  • رفع آبگرفتگی در تمام نقاط دزفول
  • نمونه‌ای از سوالات تست هوش تصویری
  • تمدید مهلت ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • اعزام ۲ تیم عملیاتی آتش‌نشانی از اصفهان به اهواز / نشست زمین در خیابان میر بر اثر بارندگی