Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:42:53 GMT

زوج لئو مسی؛ جانشین نیمار در لیست بارسلونا؟

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۶۰۳۰

زوج لئو مسی؛ جانشین نیمار در لیست بارسلونا؟

ممکن است مهاجم جدید بارسلونا، نامی متفاوت از اسامی مطرح شده در هفته های اخیر باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تردیدی نیست که تقویت خط حمله، مهم ترین هدف بارسلونا در تابستان امسال است و آنها قصد دارد بودجه قابل توجهی را برای خرید مهاجم در تابستان امسال اختصاص دهند.

 

از چند هفته قبل مشخص شد انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا قطعی است و هنگامیکه از تاریخ اول جولای بند آزادسازی او به 120 میلیون یوروو کاهش پیدا کند، احتمالا بارسلونا برای خرید این مهاجم 28 ساله و فرانسوی از اتلتیکومادرید اقدام کرده و با گریزمان عقد قرارداد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگرچه شایعات همگی حول محور انتقال نیمار به بارسلونا و بازگشت او از پاری سن ژرمن به نوکمپ است، اما ممکن است لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر گزینه متفاوت و غیرمنتظره کاتالان ها در تابستان لقب گیرد.

 

 

مهاجم 22 ساله اینتر در فصلی که گذشت و خصوصا بعد از حواشی ایجاد شده برای مائورو ایکاردی، تبدی به مهاجم اول نراتزوری شده و نمایش خوبی در این تیم داشت و همین عملکرد باعث شد در نهایت اسکالونی وی را به ایکاردی ترجیح داده و با خود راهی کوپا آمه ریکا کند.

 

لائوتارو مارتینز در ترکیب آلبی سلسته در روزهای اخیر نمایش خیره کننده ای داشته و هیجچ مهاجمی در سال های اخیر به اندازه او در زمان حضور لیونل مسی در میدان موفق به گلزنی نشده است.

 

به نظر می رسد رابطه خوبی بین لائوتارو مارتینز و لیونل مسی برقرار است و ساعتی قبل کالچومرکاتو و اسپورت مدیاست خبر از پیشنهاد 112 میلیون یورویی بارسلونا برای خرید این مهاجم جوان آرژانتینی دادند.

 

ممکن است با توجه به دشواری های انتقال نیمار، بارسلونا در نهایت به خرید لائوارو مارتینز اکتفا کند و زوج فعلی مسی در ترکیب آلبی سلسته، فصل بعد در نوکمپ کنار وی توپ بزند.

لائوتارو مارتینز نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا نیمار پاری سن ژرمن لیونل مسی بارسلونا اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لائوتارو مارتینز نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا نیمار پاری سن ژرمن لیونل مسی بارسلونا اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ یکی از بازیکنان خوب بارسلونا در این فصل بوده اما مصدومیت‌های متوالی باعث شده است که شرایط سختی را تجربه کند و حالا به نظر می‌رسد که این وضعیت روی تصمیم مدیران باشگاه درباره او هم تاثیر گذاشته است.

مدیران بارسلونا پیش از این هم تصمیم جدی برای فروش او داشتند اما این بازیکن حاضر نشد پیشنهادات ارائه شده را بپذیرد و بر ماندن در این تیم اصرار کرد و توانست خودش را به کادر فنی ثابت کند و عملکرد خوبی را در ترکیب بارسا تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این باشگاه به صورت جدی تصمیم دارد که این ستاره هلندی را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند و البته این تصمیم تنها به دلیل مشکلات مالی و برای تامین هزینه خریدهای جدید نیست.

کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که این بازیکن توانایی حضور در میدان به عنوان هافبک دفاعی را ندارد و به همین دلیل قصد دارد که تمرکزشان را روی جذب بازیکنی قرار دهند که بتواند در این پست هم به میدان برود و مشکلات آنها را حل کند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پیش از این هم گفته شده بود دی یونگ به هیچ وجه تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و همین موضوع متقاعد کردن او را برای قبول پیشنهادات دشوار خواهد کرد، خصوصا که او یکی از بالاترین دستمزدها را در این باشگاه دریافت می‌کند.

دیگر خبرها

  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟