Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازاریاب آقا دارای موتور سیکلت یا ماشین سن 20 تا 35 سال مزایا (حقوق ثابت و پورسانت) سابقه کار حداقل 2 سال کارشناس فروش خانم یا آقا با سابقه آشنا به اصول و فنون مذاکرات سن 25 تا 35 سال سابقه کار حداقل 3 سال  متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغل در عنوان ایمیل به ایمیل و یا شماره تلگرام زیر ارسال و یا با شماره تلفن‌ ثابت زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلفن: 02188278947 تلگرام: 09905392073 آدرس ایمیل: PRV_MEHDIZADEH@YAHOO.COM

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر سیدکمال سادات ظهر سه شنبه در جلسه کمیته امنیتی شورای تأمین استان تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو و ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: روز قدس نماد وحدت ملی علیه استکبار و رژیم صهیونیستی و تبلور اراده مردم و مقام معظم رهبری در برخورد با این غده سرطانی است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: روز جهانی قدس، در واقع نمادی از وحدت و همبستگی ملل مسلمان در دفاع از حقوق ستمدیدگان و مقابله با ظلم است.

وی با بیان اینکه هر سال اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس بیشتر از سال قبل می‌شود، ادامه داد: امسال نیز با توجه به افزایش توطئه‌های رژیم صهیونیستی و ظلمی که در حق مردم غزه می‌شود قطعاً ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی ساکت نمانده و یک بار دیگر همزمان با موج خروشان جامعه جهانی به پا خاسته و فریاد عدالت خواهی آنان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

سادات در خصوص مراسم روز قدس گفت: تدابیر و تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی لازم برای مراسم اندیشیده شده است و با همکاری تمامی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و خدمات رسان و امدادی با آمادگی کامل در کنار مردم حضور خواهیم داشت.

وی در ادامه مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس را به شرح زیر اعلام کرد:

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۳: مسجد مظهری، خیابان قزوین، میدان قزوین، خیابان کارگر جنوبی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۴: مسجد امام زمان (عج)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۵: مسجد ابوالصدق، خیابان امام خمینی (ره) - خیابان کارون - خیابان آزادی - میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت مهدی (عج)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۷: مسجد الجواد (ع)، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولی‌عصر (عج)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۸: مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۹: مسجد حضرت امیر (علیه‌السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۱۰: مسجد جامع رسول اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران
لازم‌به ذکر است هماهنگی لازم جهت جابجایی مردم از نقاط مختلف شهر به مسیر راهپیمایی با سازمان اتوبوسرانی به منظور تأمین اتوبوس کافی برای ارائه خدمات به مردم روزه دار صورت گرفته است.

کد خبر 6063028

دیگر خبرها

  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • ۸ اشتباهی که ایمیل شما در برابر هکرها آسیب‌پذیر می‌کند
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • اعلام مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • استفاده رایگان از تلگرام پولی به کابوس تبدیل شد
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید
  • لغو ۲ پرواز فرودگاه دزفول به علت شرایط نامناسب جوی