Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال پوران فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حوالی ساعت ۳ بعد از ظهر امروز یکشنبه بر اثر خستگی راننده خودروی وانت نیسان، خودرو پس از انحراف به چپ وارد بلوار وسط جاده شد.

وی افزود: با تخریب کیوسک پست مراقب پلیس‌راه، مأمور وظیفه «خالد عکاش» به شدت مصدوم و توسط اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی یاسوج منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوادث جاده‌ای این استان در سه ماهه نخست امسال ۵۸ نفر را به کام مرگ کشانده است.

سوانح جاده‌ای این استان در سال ۱۳۹۷ حدود ۱۸۶ کشته بر جای گذاشت.

جاده‌های کم عرض، و خطاهای رانندگی از عوامل مختلف سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سوی کارشناسان اعلام شده است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان‌های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

۹۸۶۸/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام یک مورد حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان بعد از عوارضی شماره ۳ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه سواری پژو پارس سفید با ۴ سرنشین به دلایل نامعلوم از مسیر خود منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و راننده و دیگر سرنشینان آن نیز مصدوم شده که با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، از رانندگان خواست: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های پلیس توجه کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • کاهش ۶۰ درصدی سوانح جاده‌ای در استان همدان 
  • برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • ۱۹ مصدوم در سوانح رانندگی در شهرستان گتوند
  • ۱۹ مصدوم در سوانح رانندگی در گتوند
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت