Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام مدیر شبکه سه سیما از بازگشت برنامه «حالا خورشید» و همچنین پخش یک سریال طنز در ایام تابستان خبر داد.

محسن یزدی عصر امروز با حضور در برنامه «به خانه برمی‌گردیم» به تشریح برنامه‌های تابستانی شبکه سه سیما پرداخت.

او گفت: تیم جوانی که در حال حاضر در شبکه سه سیما فعال است، خود را مدیون گذشتگان می‌داند و هیچ‌گاه خود را از راهنمایی‌های بزرگان و کسانی که سوابق بیشتری دارند و در این عرصه مویی سفید کرده‌اند بی‌نیاز نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اگر چه فاصله سنی زیادی نداریم اما نسل جدید تلویزیون حساب می‌شویم. گاهی خودم فکر می‌کنم در شبکه و رسانه‌ای هستیم که ملی است و دایره وسیعی از آدم‌های مختلف در کل کشور را دربرمی‌گیرد و با طیف وسیعی روبه‌رو هستیم. 

اما گاهی اوقات ما تهران زده شده‌ایم که این آفتی برای ما در برنامه‌سازی است. در حالی که بحث ایران فقط تهران نیست. به همین منظور در برنامه‌هایی که طراحی شدند، مثل «عصر جدید» و «ستاره‌ساز» که پرمخاطب هستند، سعی کردیم به گستره مردم در شهرهای مختلف بپردازیم.

وی ادامه داد: ما مخاطبان بسیاری داریم که قطعا در حوزه‌های مختلف سوالات متفاوتی دارند که باید پاسخ به این نیاز مخاطبان نیز فراهم شود. در برنامه های فکری  مثل برنامه «میدان انقلاب» و «بدون توقف» هم سعی کرده ایم صریح به پرسش ها جواب دهیم.

در برنامه‌هایی هم که تا به حال روی آنتن رفته، دیده‌اید که این پاسخگویی وجود داشته و موضوعات مهمی هم برای این امر انتخاب شده است.

قائم‌مقام مدیر شبکه سه سیما در ادامه از پخش یک سریال طنز با اتمام «گاندو» خبر داد و گفت: سریال «گاندو» تجربه خوبی برای ما بود. معمول است که می‌گویند چون زنان و کودکان بیشتر مخاطب برنامه‌ها و به‌ویژه سریال‌ها هستند، از سریال‌هایی مانند گاندو که اصطلاحا موضوعات عشق و عاشقی ندارند، چندان اقبال نمی‌کنند. ولی «گاندو» این معاملات را به هم زد و مخاطبان خود را پیدا کرد.

این سریال به دلیل جذابیت بالا مخاطبان زیادی پیدا کرد چرا که سریالی بود که مسئله روز را دربرمی‌گرفت. حتی برخی از دوستان تعجب می‌کنند که این سریال چطور توانسته به روی آنتن برود.

یزدی درباره بازگشت برنامه «حالا خورشید» هم گفت: عوامل به‌زودی برای تهیه برنامه مهیا می‌شوند.

او درباره وضعیت برنامه «سلام صبح بخیر» که در غیاب «حالا خورشید» به روی آنتن می‌رفت، اظهار کرد: این برنامه نیز با شکل و شمایل بهتری ادامه خواهد داشت.

قائم مقام مدیر شبکه سه در پایان از پخش مستندهای جدید در تابستان خبر داد و گفت: عصرهای تابستان باکس مستند داریم. از مخاطبان خواهش می‌کنیم مستند ببینند.

ما در زمینه مستند پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ایم و به حوزه‌های مختلفی هم ورود داشته‌ایم که حرف‌های جدید و دقیق و تازه‌ای برای گفتن دارند و حتی با برجسته‌ترین افراد در این حوزه ارتباط داشته‌ایم و آثاری را تولید کرده‌اند.

امیدوارم مخاطبان به تماشای مستندها روی بیاورند و از آثار جدیدی که قرار است بعد از ظهرها روی آنتن برود، استقبال کنند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که با حضور محرم نویدکیا در راس کادرفنی‌اش آرامش بیشتری پیدا کرده و توانسته در نیم فصل دوم بدون باخت باقی بماند، حالا در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم در اهواز مقابل فولاد قرار می‌گیرد.

مسی‌ها در شرایطی به اهواز سفر می‌کنند که منتظر محمد ستاره عراقی و تکنیکی خود را در اختیار ندارند. منتظر برای همراهی تیم امید عراق به کشورش سفر کرده و غایب بزرگ نارنجی‌پوشان مقابل فولاد است.

در این خصوص نویدکیا باید برای نفر جایگزین منتظر محمد تصمیم گیری کند. سرمربی مس در پست منتظر محمد بازیکنانی نظیر حسین مهربان، رضا دهقانی، محمد اکبری و... را در اختیار دارد و حالا باید دید با توجه به شرایط جسمانی و فنی این نفرات در بازی روز جمعه از چه کسی در ترکیب اصلی خود استفاده خواهد کرد. هرچند که احتمالا او در فاصله کوتاه باقیمانده تصمیم نهایی خود را برای استفاده از یار جانشین منتظر محمد گرفته است.

گفتنی است؛ دیدار فولاد خوزستان و مس رفسنجان ساعت 18:10 روز جمعه در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • افزایش مخاطبان رسانه ملی
  • محفل قرآنی سدره
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی