Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی عامل گروگانگیری جوان ۲۵ ساله در شهرستان سرباز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در ۱۷ خرداد سال‌جاری در یکی از محورهای ارتباطی روستایی توابع شهرستان سرباز بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی و امنیت عمومی تحقیقات خود را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل آدم ربایی مشخص شد پنج سرنشین یک‌دستگاه پژو ۴۰۵ پس از متوقف کردن خودروی وانت با تهدید سلاح کلاش سرنشین ۲۵ ساله آن را ربوده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه تحقیقات آدم ربایان با خانواده این فرد تماس گرفته و مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال را برای رهایی او مطالبه کردند. تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از سرنخ‌های موجود عملیات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان آغاز کرد و سرانجام سه روز پس از زمان آدم ربایی، گروگانگیران با تنگ شدن عرصه بر خود، فرد ربوده شده را در یکی از روستاهای همان محدوده رها کردند.

سردار قنبری افزود: تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی درباره محل اختفای سرکرده این باند که فردی سابقه دار و به اتهام شرارت، آدم ربایی و تیراندازی تحت تعقیب مقامات قضائی است، بدست آمد. مأموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی قضائی با محاصره محل در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم ۲۳ ساله را دستگیر کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند تاکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پلیس آگاهی تیراندازی سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر نظم و امنیت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمدرضا یاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آنها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

سرهنگ یاری ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087023

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند