Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@21:01:24 GMT

تکلیف علی‌پور با پرسپولیس فردا مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۷۵۹۱

به گزارش خبر آنلاین، علی علی‌پور مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد باشگاه زولته وارخم بلژیک روبه‌رو شده و این باشگاه حاضر است ۷۰۰ هزار دلار برای رضایتنامه علیپور بپردازد.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس به این باشگاه بلژیکی فرصت داده که تا ۱۰ تیرماه (فردا) این پول به حسابش واریز شود و در صورتی که تا این تاریخ این پول به حساب باشگاه واریز شود، رضایت‌نامه علی‌پور برای زولته وارخم واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که این پول تا فردا به حساب پرسپولیس واریز نشود، علیپور باید در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شود چرا که تنها باشگاهی که حاضر بود ۷۰۰ هزار دلار برای رضایت‌نامه او بدهد، فقط همین باشگاه بلژیکی بود. هر چه که هست فردا تکلیف علی‌پور برای لژیونر شدن مشخص خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!

تمرینات پرسپولیس بعد از چند روز تعطیلی درحالی از دیروز شروع شد که به غیر از اوسمار که در راه سفر به ایران است و نتوانسته بود در اولین جلسه تمرینی سال جدید حضور پیدا کند،۳ ستاره قرمز‌ها هم غیبت داشتند.

مهدی ترابی که به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست تیم ملی را در دو بازی مقابل ترکمنستان همراهی کند و در تهران ماند، به همراه دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی غایبان تمرین پرسپولیس بودند.

صادقی و اسماعیلی فر هم سرماخوردگی شدیدی داشتند و بعد از هماهنگی با کادر پزشکی پرسپولیس در خانه ماندند تا استراحت کنند.

همچنین قرار است ملی پوشان پرسپولیس هم بعد از اتمام بازی‌های ملی از آخر همین هفته به تمرینات اضافه شوند.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • بازگشت صادقی و اسماعیلی‌فر به تمرین پرسپولیس
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ نفر در کرمانشاه
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید
  • شماره چهار از سیدجلال جدا نمی‌شود (عکس)