Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، یکی از سیاه ترین بخش های کارنامه کاری نازی ها را می توان ماجرای اردوگاه های کار اجباری آشویتس دانست. افرادی که در این اردوگاه ها اسیر بودند از پایین ترین سطح رفاه، خورک و پوشاک برخوردار بودند و حتی نسبت به زنان و کودکان نیز هیچ نوع ترحمی وجود نداشت.

هنوز هم داستان های زیادی درباره آشویتس مطرح می شود و عده ای معتقدند تا کنون جایی به مخوفی آشویتس ساخته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همه این ها جالب است بدانید در این منطقه که حتی به عنوان جهنم روی زمین از آن یاد می شود، منطقه ای وجود داشت که به عنوان "کانادا" شناخته می شد. این منطقه متعلق به زندانبان ها و افرادی بود که به عنوان روسای این اردوگاه شناخته می شدند.

شاید برایتان سوال باشد چرا نام این بخش از آشویتس "کانادا" بود. علت این موضوع را می توان معنای کانادا دانست. درواقع کانادا به معنای سرزمین فراوانی تعبیرمی شود. "کانادا" یک اسم عامیانه در اردوگاه کار اجباری آشویتس بود. این بخش از اردوگاه شامل یک مجموعه بزرگ و باز بود که حاوی تعدادی سایبان و مناطق سرپوشیده می شد و برای برای ذخیره لباس و اموال گرفته شده از زندانیانی که وارد آشویتس می شدند مورد استفاده قرار می گرفت. شاید دردناک ترین بخش ماجرا این بود که این کالاها توسط زندانیان برای نازی ها مرتب شده بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زنان کودکان زمین کانادا کانادا یهودیان اردوگاه کار اجباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان از صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در یک سال گذشته برای فرآورده‌های تولیدی استان خبر داد و گفت: این پروانه‌ها در زمینه‌های صنایع غذایی، کشاورزی، شیمیایی و مصالح ساختمانی است.
مهدی پژوهش با اشاره به تحقق ۱۰۹ درصد از برنامه عملیاتی سازمان ملی استاندارد در زمینه صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد گفت: سال گذشته اداره کل استاندارد استان ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در زمینه‌های صنایع غذایی، صنایع ساختمانی، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی و مهندسی پزشکی صادر کرد.
وی همچنین به تحقق ۱۲۳ درصدی برنامه سازمان در زمینه تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اشاره داشت و گفت: سال گذشته این اداره کل ۴۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در زمینه‌های صنایع غذایی، صنایع ساختمانی، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی و مهندسی پزشکی تمدید کرد.
پژوهش خاطر نشان کرد: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هر گاه اجرای استاندارد در مورد کالا‌هایی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، توزیع و فروش کالا‌های مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.
مهدی پژهش از هم استانی‌ها خواست که در صورت مشاهدۀ کالا‌های بدون علامت استاندارد در مراکز عرضۀ استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد تا بازرسی، نسبت به جمع آوری آنها اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مسلمانان روهینگیا، قربانی سربازگیری اجباری
  • صدور ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی
  • حمایتی که برای اسرائیلی‌ها هم قفل بود/ وقتی اردن برای دفاع از صهیونیست‌ها مردم خود را به خطر می‌اندازد!
  • صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) تظاهرات حامیان فلسطین در تورنتوی کانادا
  • اخراج ۲۷۷ نفر از پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت