Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ظهر امروز یکشنبه در آئینی با حضور سید منصور برقعی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و جمعی از مسئولان استانی معارفه شد.

در این آئین محسن رخصی به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه معرفی و از زحمات حسین خدرویسی تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدوریسی به عنوان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور منصوب شده است.

محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در این آئین، حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور را حوزه مادر در کمیته امداد تلقی کرد و اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد اعتبارات در حوزه حمایت و سلامت خانواده است که امیدواریم حضور آقای خدرویسی منبع خیری برای استان ما باشد.

وی افزود: امیدواریم با حضور همکاران پرتلاش بتوانیم مسیری را که مدیر کل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره)،کرمانشاه شروع کرده، ادامه دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خدمت در نظام اسلامی را توفیق دانست و گفت: در این راستا خدمت به محرومین جامعه خدمتی مضاعف است که نصیب کمیته امداد شده است.

وی اشاره‌ای به مشکلات اقتصادی کشور داشت و گفت: در گذشته مراجعین کمیته امداد بعضاً افراد پیر و سالخورده بودند اما با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور روز به روز شاهد افزایش حجم مراجعین به این نهاد هستیم.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین، مهرافروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن دیدار نوروزی با خیران طلایی کمیته امداد، از آنان تجلیل کردند.

رضا مهرافروز مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در حاشیه این دیدار‌ها گفت: در حال حاضر ۵۲ هزار و ۲۵۰ خیر در سطح استان با کمیته امداد همکاری دارند که ۱۸هزارو ۲۶۱ نفر از ایتام و محسنین تحت پوشش را حمایت می‌کنند.

مهرافروز مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی خیران را در مدت یک ماه گذشته ۱۵۳ میلیارد و ۶۶۳ هزار ریال عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • ۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی
  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان